iTunes, det var dog som...BUG ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 18-10-03 20:56

Åhh nej hvad Apple dog skal byde en, men ja jeg fik næsten min lørdags
aftenkaffe galt i halsen da jeg kikkede lidt på iTunes Music Store, som
noget nyt er der lavet nogle "Celebrity Playlists" og her har
forsangeren fra REM, Michael Stipe også lavet sin. Man tror ikke sine
egne øjne når han som nr. 6 har valgt, "Move Your Feet" med "Junior
Senior".... og så er det lige jeg spørger, kan det være en BUG i iTunes
????????
--
Skiller Soupen ??

Prøv Thunderbird http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/ Naar en
rude er mere end nok

See yea

Henry Lerche Madsen

Fra : Per Madsen

Dato : 18-10-03 21:04

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> egne øjne når han som nr. 6 har valgt, "Move Your Feet" med "Junior
> Senior".... og så er det lige jeg spørger, kan det være en BUG i iTunes

nope,- som han sagde til koncerten på Midtfyens i sommers, så synes han
det er et kanonnr. der gør ham glad

R.E.M. er mine "All time" favourites !!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-03 21:12

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> nope,- som han sagde til koncerten på Midtfyens i sommers, så synes han
> det er et kanonnr. der gør ham glad

Men hvorfor er der et mærke, hvor der står "Clean" ud for nummeret?
Ovenover er der et nummer med mærket "Explicit". Ellers er Junior Senior
vist ret store i USA, så det er vel ikke underligt, at folk derovre
kender dem. Men hvorfor er D:A:D ikke på iTunes? Det må da være en bug.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 18-10-03 21:34

> Men hvorfor er der et mærke, hvor der står "Clean" ud for nummeret?

Det er noget med at der ikke bliver sagt ord som prut, bæ, tissekone
eller slå det æsen med en brækket arm... osv. osv. i nummeret.

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-03 22:37

> Det er noget med at der ikke bliver sagt ord som prut, bæ, tissekone
> eller slå det æsen med en brækket arm... osv. osv. i nummeret.

I så fald er det da bemærkelsesværdigt, at det ikke står ud for 95 % af
numrene. Men det er nu synd for æsnerne
--
Henrik Münster
Esbjerg