Sandberg Bluetooth dims til Mac?
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-10-03 14:35

Hejsa,

En af mine kammerater har bestil en Sony Ericsson T610 og har derfor
købt en Sandberg USB Bluetooth adapter, som han har tænkt sig at bruge
på en Mac.

Han har ikke pakket den ud endnu, så jeg vil lige være på den sikre side
og høre om nogen har erfaringer med denne dims? Jeg har selv en USB
Bluetooth adapter af et eller andet ukendt mærke og den virker helt
fint, men jeg synes jeg har hørt et eller andet om Sandberg'en før her i
forumet.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 18-10-03 22:12

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Bluetooth adapter af et eller andet ukendt mærke og den virker helt
> fint, men jeg synes jeg har hørt et eller andet om Sandberg'en før her i

Da fruen her i foråret "arvede" en Palm m105 med serielt kabel, købte
jeg uden nærmere eftertanke en Sandberg USB-Serial Adapter. Der skulle -
viste det sig - bruges en driver for at få den genkendt under Mac OS X
10.2 og på cd'en var der kun en Mac OS 9 driver. Det lykkedes mig ved at
lure lidt på OS 9 driveren at opspore firmaet bag - Prolific - og
sandlig om disse taiwanesere ikke gemte (godt skjult) en OS X driver på
deres hjemmeside. Og det virker.

Om princippet er det samme for Sandbergs Bluetooth adapter aner jeg ikke
- men kunne være interessant, da jeg får en ny mobil på arbejdet med
Bluetooth på mandag og TiBook'en har ikke den slags sjov...

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 18-10-03 23:30

> [...]
> - men kunne være interessant, da jeg får en ny mobil på arbejdet med
> Bluetooth på mandag og TiBook'en har ikke den slags sjov...
Da jeg købte en Siemens S55 mobil for et halvt år siden, ville jeg også have
en USB-Bluetooth adapter, så jeg købte en Sandberg-adapter i
TDC-forretningen. Min computer med OSX ville godt finde mobilen, men kunne
ikke parre med den. På min mors PC virkede det fint. Det var dog ikke
tilstrækkeligt for mig, så jeg bestilte en D-link på AppleShop og så virkede
det hele.
Men - hvis jeg kan få en driver på prolific, så har jeg to der virker for
mig - jeg har ikke umiddelbart adgang til nogen PC længere.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-10-03 10:14

Henning Vestergaard Poulsen <hvp@livgarden.dk> wrote:

> [...]
> tilstrækkeligt for mig, så jeg bestilte en D-link på AppleShop og så virkede

Det lyder jo ikke så godt... gad vide om han burde bytte den?