Min Bluetooth er væk!?
Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 17-10-03 07:42

Jeg er ejer af en 17" PB hvor bluetooth skulle være indbygget.

Jeg har prøvet at opdatere firmwaren som udkom igår, men den kan ikke
finde min bluetooth device?? Der findes heller ingen Bluetooth i System
Preferences?
Hvad er der galt?

Jeg har også prøvet at restore software fra Mac OS X cd'en, men den
finder ingen drives at installere på??
Hvad kan der være galt??

Jeg kører OS X 10.2.8

/martin

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-10-03 19:31

Martin Seest Christiansen <spam@dotcph.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har prøvet at opdatere firmwaren som udkom igår, men den kan ikke
> finde min bluetooth device?? Der findes heller ingen Bluetooth i System

Hvis du prøver at kigge i Apple Systemprofil under enheder, kan du så se
din Bluetooth der?

Firmware opdateringen du har hentet er til D-Links Bluetooth adapter,
som Apple sælger. Den er ikke til de Mac'er der har Bluetooth indbygget,
så det er helt ok, at den ikke finder noget.

> Jeg har også prøvet at restore software fra Mac OS X cd'en, men den
> finder ingen drives at installere på??
> Hvad kan der være galt??
>
> Jeg kører OS X 10.2.8

Der er ingen løse drivere, da det ligger i systemet. Da jeg satte min
Bluetooth adapter til min computere dukkede Bluetooth selv op i
Systemindstillinger.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 20-10-03 15:03

Ok, alt er iorden igen - har fået styr på min bluetooth, blev bare lidt
urolig da den ikke kunne ses i System Preferences ;)

Men tak for hjælpen alligevel.

/martin

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 20-10-03 19:07

Martin Seest Christiansen <spam@dotcph.dk> wrote:

> Ok, alt er iorden igen - har fået styr på min bluetooth, blev bare lidt
> urolig da den ikke kunne ses i System Preferences ;)

Hvad var problemet?

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 20-10-03 21:36

Jeg tror bare at det var installeringen af firmware til bluetooth
adapteren der lavede ged i det hele. Den fjernede ikonet "Bluetooth" i
System Preferences og blve ved med at lede efter en enhed den kunne
opdatere. Efter en enkelt genstart var den ok igen ;)