QT 6.4 ipod 2.1 iTunes 4.1
Fra : Michael Holm

Dato : 16-10-03 19:40

ny software
i softwareupdate
QT 6.4 ipod driver 2.1 iTunes 4.1

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk
coach (at) toitsu.dk
anthro-mailen virker ikke mere :)

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 16-10-03 21:27

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> ny software
> i softwareupdate
> QT 6.4 ipod driver 2.1 iTunes 4.1

yep - fint at man nu kan brænde sit bibliotek på flere CD'er

-- og at mine kære winduist-venner nu kan prøve lidt ordentlig software

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-10-03 22:10

On 2003-10-16,
Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> yep - fint at man nu kan brænde sit bibliotek på flere CD'er
>
> -- og at mine kære winduist-venner nu kan prøve lidt ordentlig software

Mine problemer med Windows versionen er:
Understotter ikke min LG 4020B DVD-R brænder.
Kan ikke finde ud af at fjerne en ejectet disk fra source listen
til venstre, og er MEGET længe om at konstatere at der er kommet
en ny.

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 17-10-03 11:06

Martin Ammentorp wrote:

> -- og at mine kære winduist-venner nu kan prøve lidt ordentlig software

Ja den er go med dig... den bruger kun 50 - 80 % af min processorkraft
under afspilning ;P

/Anders

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 17-10-03 20:23

Anders Matthiessen <web@SLET.MIG.dioder.dk> wrote:

> Ja den er go med dig... den bruger kun 50 - 80 % af min processorkraft
> under afspilning ;P

beklager - har ellers introduceret den for en Windowsbruger (god ven
- han bruger den nu skrev han til mig. Det eneste han var irriteret over
var at QuickTime blev installeret....

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-10-03 21:19

On 2003-10-17,
> [...]
>
> beklager - har ellers introduceret den for en Windowsbruger (god ven
> - han bruger den nu skrev han til mig. Det eneste han var irriteret over

Med QT kan han se de nye forfilm til alt muligt.

Min bruger kun 2% CPU til at spille AAC.