Ny billig 3G iPod - Hvor ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-10-03 18:15

Jeg overvejer seriost at kobe en 20GB iPod, men hvor
får jeg noget rabat ? Hvis forhandlerne kan sælge til samme
pris som Apple, så må man også kunne forhandle med dem.

Vil nok også gerne have et USB2 kabel til den, så jeg kan bruge
den som disk til PC og Mac.

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 14-10-03 18:44

Povl H. Pedersen <pope@home.terminal.dk> wrote:

> Jeg overvejer seriost at kobe en 20GB iPod, men hvor
> får jeg noget rabat ? Hvis forhandlerne kan sælge til samme
> pris som Apple, så må man også kunne forhandle med dem.

Mig bekendt ligger forhandlernes avance på 1 %, så det er vist der er at
handle om.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 14-10-03 18:56

Povl H. Pedersen <pope@home.terminal.dk> wrote:
....snip...
> Vil nok også gerne have et USB2 kabel til den, så jeg kan bruge
> den som disk til PC og Mac.
Det kan du vist godt glemme! AFAIK er der kun FireWire-tilslutning på
iPods

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-10-03 23:09

On 2003-10-14,
Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:
> Povl H. Pedersen <pope@home.terminal.dk> wrote:
> ...snip...
> Det kan du vist godt glemme! AFAIK er der kun FireWire-tilslutning på
> iPods

Ikke korrekt. Der findes et 180 kr kabel til 3. gen der gor
at den kan tilsluttes både FW og USB 2. Det er ihvertfald som
jeg læser Apple's website.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-10-03 18:16

On 2003-10-14,
Povl H. Pedersen <pope@home.terminal.dk> wrote:

> Ikke korrekt. Der findes et 180 kr kabel til 3. gen der gor
> at den kan tilsluttes både FW og USB 2. Det er ihvertfald som
> jeg læser Apple's website.

Jeg kan oplyse om at jeg nu har kobt en i Fredgaard / Fona.
20GB 3rd gen. Den er da lækker. Nu skal jeg bare finde ud af hvordan
jeg lettest bruger den på Mac OG Windows, herunder også til at
flytte filer.

Fra : Peter Kiil

Dato : 14-10-03 20:17

Povl H. Pedersen - pope@home.terminal.dk on 14/10/03 19:15 wrote:

> Jeg overvejer seriost at kobe en 20GB iPod, men hvor
> får jeg noget rabat ? Hvis forhandlerne kan sælge til samme
> pris som Apple, så må man også kunne forhandle med dem.

Der er under 5% i avance på en iPod. Hvis du taler rigtig godt for din sag
kan du måske få en 20'er i rabat.

--
/peter

Fra : Walther Fledelius

Dato : 15-10-03 09:00

In article <BBB2183F.5FAF5%spam@kiil.net>, Peter Kiil <spam@kiil.net>
wrote:

> Der er under 5% i avance på en iPod. Hvis du taler rigtig godt for din sag
> kan du måske få en 20'er i rabat.

Hvis du kan leve med en brugt, så prøv ebay.com. Lav speciel søgning,
hvor du krydser af i "vil levere til Danmark". Købte for nyligt en 10Gb
for 210$+porto.

Mvh,
walther