USB printer
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-10-03 22:46

Hej

Hvilken USB printer er bedst og billigst til en G3/400 med OS 9.2.2 og
senere også OS X?

Er der evt. nogle 3-i-én modeller, der har software til klassisk Mac OS?

Jeg har lidt kig på noget Canon til priser fra ca. 900kr. og opefter,
men er der software til OS 9.x?

mvh. Erik Richard

Fra : Lars

Dato : 12-10-03 23:59

Har lige koebt en HP3425 (USB) hos elgiganten til under 400 kr. Kommer med
farve+BW cartridge, men uden USB kabel. Virker fint med baade OS9 & OS X. Er
dog KUN en printer!

Vh Lars

Fra : Per Rønne

Dato : 15-10-03 07:14

> Hvilken USB printer er bedst og billigst til en G3/400 med OS 9.2.2 og
> senere også OS X?
>
> Er der evt. nogle 3-i-én modeller, der har software til klassisk Mac OS?

Jeg har netop købt HP PSC 2210. Fås for 1999 i tdc-butikken på Strøget
[ved Jorcks Passage].

Farveprinter i fotokvalitet. Farvekopimaskine. Farvefax. Farvescanner.
Med kortholdere til digitalt kamera. Usb.

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/ho/WF06b/18972-238444-236260-12085-
f7-295852-79500-79501.html

Bruges som supplement til min HP DeskJet 4050N med duplexenhed.
Sidstnævnte er en gråtoneprinter.
--
Per Erik Rønne