(Lidt) OT: Vandalisme
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-10-03 21:38

Hej

Nå, så lykkedes det da at få etableret en forbindelse herfra... - Det
var meningen, at min gl. PM 7200 skulle 'starte' her, men sådan blev det
ikke!

Der har været indbrud hos min forlovede, som måske nogen véd, - er
blind. Udover at der blev stjålet en nylig indkøbt ung - og nytæmmet -
engelsk undulat, har tyven forsøgt at brække den 7200 op, jeg har haft
stående her for at ribbe den for dele, men de fandt åbenbart ud af, at
man ikke kan adskille en 72'er på den måde og komme af med en 'hel' Mac,
kan man jo slet ikke i de kredse...

...Ethernetkort er ødelagt, - startknap brækket, - frontpladen til
ekstradrev er løst, - og maskinen er generelt blevet noget mekanisk
ustabil og 'leddeløs'. Kort sagt - værdiløs! - Og jeg har måttet sætte
en helt anden maskine op her...

- Og bruge min netmaskine (PM 9600/350) derhjemme kan jeg næssten heller
ikke pga. virus - ca. 1500 i døgnet... Resultatet af det bliver, at
jeg må ændre mine nuværende konti - så hvis nogen fornemmer, at jeg er
bare en smule knotten, så er det ikke helt forkert..!

mvh. Erik Richard

Fra : Karen Seiersen

Dato : 10-10-03 22:07

> [...]
> jeg må ændre mine nuværende konti - så hvis nogen fornemmer, at jeg er
> bare en smule knotten, så er det ikke helt forkert..!

Erik Richard

Det gør mig usigelig ondt for jer, det er slemt at komme hjem og finde
det hele endevendt, det er nogle mærkelige mennesker (hvis man kan kalde
dem det) som har en fornøjelse ud af "ingenting".

Jeg håber Du finder på en en løsning så hun fremover kan føle sig
sikker & tryk

KH. Karen