A4 som default??
Fra : Jørgen Angel

Dato : 09-10-03 16:47

Hvordan er det nu man sørger for at printeren altid står på A4 og ikke
Letter?
Jeg mindes noget om at sætte den på A4 i Sidelayout eller Page Setup
uden noget program er på. Det har jeg gjort, men alligevel skal jeg ind
og ændre fra Letter til A4 hver gang.

Et tip modtages med tak,
Jørgen

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 09-10-03 17:23

Jørgen Angel <angelFJERN@inet.uni2.dk> wrote:

> Hvordan er det nu man sørger for at printeren altid står på A4 og ikke
> Letter?

Print Center -> indstillinger

Der var et problem med en vis årgang af OSX, men det er vist ordnet nu.
Prøv det.
--
Poul

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-10-03 18:07

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> Print Center -> indstillinger
>
> Der var et problem med en vis årgang af OSX, men det er vist ordnet nu.
> Prøv det.

Jørgen bruger OS 9.

Jeg kan ikke længere huske hvordan man gør dér.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 09-10-03 19:12

> Jørgen bruger OS 9.
>
> Jeg kan ikke længere huske hvordan man gør dér.

vælger det i page setup, og holder alt knappen nede når man trykker ok,
så spørger en dialog boks om det skal være default, og man trykker ok

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Jørgen Angel

Dato : 10-10-03 07:46

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> vælger det i page setup, og holder alt knappen nede når man trykker ok,
> så spørger en dialog boks om det skal være default, og man trykker ok

Sådan var det jo - tak for det!

Jørgen

Fra : Jørgen Angel

Dato : 10-10-03 07:46

> Jørgen bruger OS 9.
Tak, Jesper. Det glemte jeg at skrive.

Fra : K. Andresen

Dato : 09-10-03 22:43

Hej Jørgen

Alt skal være afsluttet - også evt. netværksenheder - med undtagelse af
"Finder". Gå ind i "Sideopsætning" og sæt den til "A4", hold ALT tasten
nede, mens du klikker på OK. - Det skulle være det... såvidt jeg da
ellers husker det...

hilsen. Tulle