OfficeX ?
Fra : Morten Lind

Dato : 08-10-03 17:20

Hej
Kan man umiddelbart flytte programmappen M$OfficeX fra én iMac til en
anden for midlertidig opbevaring?

Ligesom man kan med ældre MacOS programmapper?

På forhånd tak
Morten

--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-10-03 19:48

forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com (Morten Lind) writes:

> Kan man umiddelbart flytte programmappen M$OfficeX fra én iMac til
> en anden for midlertidig opbevaring?

Det skulle jeg mener. Mener at OfficeX har en "self-repair" der klarer
hvad der måtte mangle ved opstart.

"Midlertidig opbevaring"...

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 08-10-03 18:36

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Det skulle jeg mener. Mener at OfficeX har en "self-repair" der klarer
> hvad der måtte mangle ved opstart.
>
> "Midlertidig opbevaring"...
>
> -j

Hov, hov Janus - det er fandenmig rigtigt......jeg har fået to iMacs til
konfiguration - en rev.A233 og en DV400......de tilhører en enlig mor og
hendes ti-årige tøs.

De maskiner er ikke vedligeholdt i tre år, så jeg formatterer det hele,
men moderen har det der Office-noget, og det skal hun jo ha´ igen.....

Så lægger jeg mappen på datterens indtil moderens er klar, og så flytter
jeg det tilbage.

Sådan er virkeligheden hér - jeg har jo intet at bruge den Officepakke
til, vel? Hvad skulle jeg dog med den.....

Jeg har stort set samtlige Adobes licenser, og Office kan i hvert fald
ikke noget, som ikke kan laves i mine egne programmer.

Iøvrigt er der intet fra MS på min maskine og kommer det heller ikke

Men tak for svaret skal du ha´ alligevel - mappen fylder næsten en halv
GB))))))

Morten
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 08-10-03 20:29

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Det skulle jeg mener. Mener at OfficeX har en "self-repair" der klarer
> hvad der måtte mangle ved opstart.

Det skulle jeg også mene. De registrerende ting og kontoer etc. ligger i
dokumenter->microsoft user data.
Men det vidste du nok allerede...
--
Poul

Fra : Morten Lind

Dato : 08-10-03 21:06

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> Det skulle jeg også mene. De registrerende ting og kontoer etc. ligger i
> dokumenter->microsoft user data.
> Men det vidste du nok allerede...

Næeh.....det gjorde jeg faktisk ikke) Og ret beset er jeg ikke så
interesseret i det.....))

Men tak skal I have - i mellemtiden har jeg fået det gjort og indtil
videre virker det - så bliver det spændende, om det kan flyttes
tilbage))

Hej, hej
Morten
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Michael Holm

Dato : 08-10-03 21:52

Morten Lind <forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
>
> Men tak skal I have - i mellemtiden har jeg fået det gjort og indtil
> videre virker det - så bliver det spændende, om det kan flyttes

hvis de bruger Entourage i officepakken er det ret vigtigt at du har
flyttet "microsoft user data" mappen med frem og tilbage, det er der
alle deres mail ligger i !
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 09-10-03 09:11

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> hvis de bruger Entourage i officepakken er det ret vigtigt at du har
> flyttet "microsoft user data" mappen med frem og tilbage, det er der
> alle deres mail ligger i !

Øhh......jeg har da ikke kigget i folks private ting, så det véd jeg
faktisk ikke - jeg tog PROGRAMmappen og ikke andet.

Hvis det er forkert, er det for sent - nu er den iMacDV slettet og er i
fuld gang med at opdatere, så deeeeettt

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Michael Holm

Dato : 09-10-03 11:48

> [...]

> faktisk ikke - jeg tog PROGRAMmappen og ikke andet.
>
> Hvis det er forkert, er det for sent - nu er den iMacDV slettet og er i

det er også sundt at få ryddet op engang imellem :)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 09-10-03 16:17

> [...]

> faktisk ikke - jeg tog PROGRAMmappen og ikke andet.
>
> Hvis det er forkert, er det for sent - nu er den iMacDV slettet og er i

Morten dog. Eller ska vi kalde dig
"forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com" fremover
Det er vigtige på en OSX ligger i brugerens mappe.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 09-10-03 16:33

> Morten dog. Eller ska vi kalde dig
> "forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com" fremover
> Det er vigtige på en OSX ligger i brugerens mappe.
>
> /Preben

Jaah - jaaaahh(ka´ du huske Sonja fra Saxogade).......nå, men jeg var
så ret heldig, for sammen med damens Officemappe havde jeg også flyttet
hendes billeder OG hendes private dokumenter, og véd du hvad? I den dér
dokumenmappe var de dér M$user data, så deeeeeeett....)))

Og så er jeg ligeglad med, hvad du kalder mig, for det virker, hæ!

Hej fra
Morten
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)