Palm & Entourage
Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-03 06:17

ER der nogen der har erfaring i hvordan man får Enrourage til at
synkronisere med en Palm m130?

Jeg har opdateret Entourage med den sidste opdatering, netop downloaded
fra Microsofts hjemmeside [10.1.4 Update]. Derefter har jeg opdateret de
andre Office applikationer [10.1.5 Update].

Palm'en synkroniserer korrekt med såvel Palm Deskto som iSync til
Adresser og iCal. Men altså ikke til Entourage.

Jeg har installeret Entourage med »Handheld Sync Installer«, netop
downloaded fra Microsoft.

Conduit'en synes at starte som den burde, men efter 32 sekunder får man
følgende meddelelse:
»Programmet Conduit Manager sluttede uventet. Systemet og andre
programmer er ikke berørt.« Og så skal man klikke på en OK-knap.

Jeg ville meget gerne have synkroniseringen til at fungere, og synes
ikke at Mail-programmet er nær så godt et e-mail program som Entrourage.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jonas Voss

Dato : 07-10-03 07:49

In dk.edb.mac, Per Rønne <doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> [...]
> »Programmet Conduit Manager sluttede uventet. Systemet og andre
> programmer er ikke berørt.« Og så skal man klikke på en OK-knap.

Og dy har naturligvis repareret tilladelser siden du opdaterede til
10.2.8, ikk'?

Ellers kan det være en mulighed.

"Time is an illusion. Lunchtime doubly so."

Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-03 09:30

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Og dy har naturligvis repareret tilladelser siden du opdaterede til
> 10.2.8, ikk'?

Det prøver jeg.

> Ellers kan det være en mulighed.

Ja, jeg er ikke sikker på Norton Disk Doctor.
--
Per Erik Rønne