Mail-> AIM
Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-03 04:18

Hvad står feltet AIM i Apples Adressebog egentlig for?

--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-10-03 05:40

Per Rønne <doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> Hvad står feltet AIM i Apples Adressebog egentlig for?

Det er til det screenname man har, når man chatter og har en AIM-konto i
stedet for en .Mac-konto. Virker fint med iChat.

P.S: Kan du så komme i seng
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-03 06:17

> Det er til det screenname man har, når man chatter og har en AIM-konto i
> stedet for en .Mac-konto. Virker fint med iChat.

OK. Jeg ser nu i iChat-hjælpen at det kræver en AOL-konto. Og at iChat
kræver enten en .mac-konto [som jeg ikke mere har, da det nu koster
penge] eller en AOL-konto ;-(.

> P.S: Kan du så komme i seng

Hvorfor dog det? Jeg var lige stået op. Ja, jeg vågner faktisk ved 3-4
tiden - og falder til gengæld i søvn ved 21-tiden.
--
Per Erik Rønne

Fra : Morten Lind

Dato : 07-10-03 07:26

> [...]
>
> Hvorfor dog det? Jeg var lige stået op. Ja, jeg vågner faktisk ved 3-4
> tiden - og falder til gengæld i søvn ved 21-tiden.

Hæ, hæ......rart at høre, at der stadig findes mennesker, der lever i
pagt med naturen)))

M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 07-10-03 08:06

> [...]

> OK. Jeg ser nu i iChat-hjælpen at det kræver en AOL-konto. Og at iChat
> kræver enten en .mac-konto [som jeg ikke mere har, da det nu koster

De gamle gratis mac.com navne virker stadig i iChat (Jeg har ikke prøvet
efter for nyligt, men det virkede i foråret). og en AOL/AIM konto kan
også fås gratis.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-03 09:30

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> De gamle gratis mac.com navne virker stadig i iChat (Jeg har ikke prøvet
> efter for nyligt, men det virkede i foråret). og en AOL/AIM konto kan
> også fås gratis.

OK, jeg kan bare ikke se hvordan man får forbindelse med andre, når
»Venner« et tom ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 07-10-03 09:46

Per Rønne <doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> OK, jeg kan bare ikke se hvordan man får forbindelse med andre, når
> »Venner« et tom ...

VI er lige her:

<http://www.ravnekrogen.dk/ichat/index.html>

Skrives ind i adressebogen, det kan gøres direkte fra iChat;
Æble-SHIFT-A

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-03 19:06

> VI er lige her:
>
> <http://www.ravnekrogen.dk/ichat/index.html>
>
> Skrives ind i adressebogen, det kan gøres direkte fra iChat;
> Æble-SHIFT-A

Hvordan får man overhovedet mulighed for at bruge menuen »Venner«?
--
Per Erik Rønne

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 09-10-03 01:08

Per Rønne <doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> Hvordan får man overhovedet mulighed for at bruge menuen »Venner«?

Menuen Vindue/Venner liste, æble 1
Menu Window/Buddy list

/preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-10-03 11:07

Per Rønne <doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> OK, jeg kan bare ikke se hvordan man får forbindelse med andre, når
> »Venner« et tom ...

Prøv at taste Æble G og skriv MacSnakDK
Der er ofte en samling mere eller mindre seriøse mennesker, som elsker
at spilde tiden med chat

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 07-10-03 12:00

> Prøv at taste Æble G og skriv MacSnakDK
> Der er ofte en samling mere eller mindre seriøse mennesker, som elsker
> at spilde tiden med chat
>
> /Preben

Nemli´

P. Når jeg ændrer min mail-adr. vil suppen ikke sende ud af huset?
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-10-03 13:40

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Nemli´
>
> P. Når jeg ændrer min mail-adr. vil suppen ikke sende ud af huset?
> M.

Strange. Bruger du suppen som emailklient da.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 07-10-03 13:52

> Strange. Bruger du suppen som emailklient da.
>
> /Preben

Næ......?
M.
P.S. Det er ligemeget
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-03 19:06

> Prøv at taste Æble G og skriv MacSnakDK
> Der er ofte en samling mere eller mindre seriøse mennesker, som elsker
> at spilde tiden med chat

»Gå« kan ganske simpelt ikke vælges ...
--
Per Erik Rønne