Søger orig kasse til Cube!
Fra : Esben

Dato : 06-10-03 21:36

Kan du skaffe en kasse til en Cube - kan jeg nok skaffe en flaske rødvin
til dig!

Kontakt mig på nedenstående mail adresse

esbenudeladharbo@get2net.dk

udelad udelad

vh esben

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 07-10-03 09:47

esha@nospamget2net.dk (Esben) writes:
> Kan du skaffe en kasse til en Cube - kan jeg nok skaffe en flaske rødvin
> til dig!

Hvis du har mod på det, så er der en på ebay.de til ca. 30 euro:

http://makeashorterlink.com/?C11A35026

--
Jesper

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-10-03 11:07

<jesper@FJERNveloce.dk> wrote:

> Hvis du har mod på det, så er der en på ebay.de til ca. 30 euro:
>
> http://makeashorterlink.com/?C11A35026

Kun ved om ikke Esben bare søger den orginale papkasse.
Lidt dyrt for en papkasse, 30 ¤, hva.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 08-10-03 08:58

spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) writes:
> <jesper@FJERNveloce.dk> wrote:
>
> Kun ved om ikke Esben bare søger den orginale papkasse.
> Lidt dyrt for en papkasse, 30 ¤, hva.

OK - hvis det bare er papkassen så kan jeg godt se at det er lidt
dyrt... Men hvis man nu er fanatiker er intet vel FOR dyrt

--
Jesper
Som smidder alle papkasser ud - eller brænder dem...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-10-03 14:34

jesper@FJERNveloce.dk crashed Echelon writing

> Hvis du har mod på det, så er der en på ebay.de til ca. 30 euro:
>
> http://makeashorterlink.com/?C11A35026

Kan man ikke modde et ATX board ned i sådan en cube? Og lave det til en PC
i æbleklæder.

--
Bjarke Andersen