Nyhedsgruppe/forum... kommentarer ønskes!
Fra : Søren Friis

Dato : 12-04-01 14:37

Hejsa!

Jeg har brugt en masse små grå på at konstruere et nyhedsforum på min
hjemmeside, hvor man - ligesom i usenet - kan skrive indlæg, og besvare
hinandens indlæg...

Vil I ikke lige skrive jeres mening om den, fx på selve siden =)

Adressen er:
www.friis.f2s.com

Mvh Søren

Fra : Rasmus Windfeldt

Dato : 13-04-01 13:35

Hej Søren

Jeg synes det er et fedt forum du har lavet. Har du selv bygget det op helt
fra bunden? Var det muligt at jeg måtte "låne" koden, jeg har nemlig en
spejderhjemmeside, hvor jeg godt kunne bruge et forum. Havde du overvejet at
dele skærmen lodret istedet for vandret?

Mvh Rasmus

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 13-04-01 13:37

"Rasmus Windfeldt" <rasmus@skrumen.dk> skrev i en meddelelse

[snip]
> Var det muligt at jeg måtte "låne" koden....
[snap]

Det vil jeg også gerne

Jeg "makker" selv med et forum i php/mysql, men kan ikke, som du, finde ud
af det med at svare på et svar?

Jeg synes dit forum fungerer godt, og en udvidelsesmulighed kunne være at
trådene kan "klappe sammen":

+ tråd1
+ tråd2

//klikker på tråd1..

- tråd1

-- sv: tråd1
| |
| -- sv: tråd1

-- sv: tråd1
+ tråd2

Mvh
Tonni Aagesen

Fra : Søren Friis

Dato : 13-04-01 16:14

> Var det muligt at jeg måtte "låne" koden....

Okidoki, men jeg skal lige skrive det helt færdigt først, og det vil nok
også være dig en hjælp hvis jeg laver nogen kommentar linjer... Jeg vender
tilbage når det er færdigt =)

> Jeg synes dit forum fungerer godt
Takker!

> og en udvidelsesmulighed kunne være at
> trådene kan "klappe sammen":
Har tænkt på det... det må der arbejdes på!!

Mvh Søren

Fra : Morten Winther

Dato : 13-04-01 14:48

"Rasmus Windfeldt" <rasmus@skrumen.dk> wrote in message
> [...]
at
> dele skærmen lodret istedet for vandret?

Prøv http://www.phorum.org

Et af de fedeste der er lavet. Der findes desuden en dansk sprog fil til.

/ morten

Fra : Søren Friis

Dato : 13-04-01 16:12

>Har du selv bygget det op helt fra bunden?

LOL!!
Hej Rasmus!! Tak for hjælpen... Undskyld hvis jeg glemte at nævne dit navn!
(Til den uforstående læser, kan jeg berette at Rasmus har hjulpet med at
lave funktionen der undersøger hvor der skal være lodrette streger)