Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF manualer
Fra : Lasse

Dato : 23-01-01 10:18

Hejsa, er der nogen som har/ved hvor jeg kan downloade PDF manualer til
Illustrator 9.0 og Dreamweaver 4.0?

Lasse

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-01-01 10:36

"Lasse" <ldan97@hotmail.com> skrev:

> Hejsa, er der nogen som har/ved hvor jeg kan downloade PDF manualer til
> Illustrator 9.0 og Dreamweaver 4.0?

Hvad er der galt med din almindelige manual?

--
Kurt Lund

Fra : storm

Dato : 23-01-01 15:54

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> skrev

> Hvad er der galt med din almindelige manual?

Det kan være smart at have liggende på sin maskine så man hurtigt kan søge
elektronisk på et emne.

;-D Nina

Fra : Lasse

Dato : 23-01-01 21:28

Hejsa - Ja, det ville være rart at have den on-line. Jeg ved at den normalt
er at finde på installations-cd' en, men min er en upgrade fra 8.0, og her
er den altså ikke... Adobe kan ikke hjælpe.

Lasse

Fra : MortenSkjorten

Dato : 03-02-01 02:41

Måske .. *host* http://www.get.to/freeknowledge

Fra : Lasse

Dato : 03-02-01 11:20

Takker!
God weekend!
Lasse

Fra : Klitgaard

Dato : 14-02-01 01:39

Er lidt forvirret over det det her! Er det en af jer der er webmaster/ejer
af siden http://www.get.to/freeknowledge? Hvis det er således, kunne det så
ik' lade sig gøre at lægge de 3D max tutorials op på siden, da de ik' virker
fra "FreeDrive"

Venlig hilsen Casper