Automatisk upload på server med FP extensi~
Fra : John Hultgreen

Dato : 28-10-03 20:40

Hej

Hvordan kan man uploade sider automatisk (f.eks. een gang om dagen / ugen),
når serveren har frontpage extensions installeret?

Venligst
John Hultgreen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-10-03 21:31

"automatisk" -dvs. uden at du griber ind? Det kan man ikke, mig
bekendt. Men du kan gå ind i MSIE-browseren, klikke på FP-ikonet,
derved åbnes din hjemmeside (naturligvis kun, hvis du befinder dig
på din hjemmeside), indtaste password og bruger-id, lave de ønskede
rettelser når siderne er kommet ind - derpå "gemme" siden med
"gem" -ikonet i FrontPage og siden er uploadet (med opdatering af
links og sider til følge) - din egen browser skal du muligvis
opdatere så det, der evt. ligger i cachen, forsvinder og den nye
side kommer frem.
--
ahw

Fra : John Hultgreen

Dato : 28-10-03 21:41

Se inline

"Arne H. Wilstrup" <Karl@meget.smart.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> links og sider til følge) - din egen browser skal du muligvis
> opdatere så det, der evt. ligger i cachen, forsvinder og den nye

-------
Tak for svaret, men det var ikke lige jeg håbede på.
Kan man ikke lave noget med at dobbeltklikke på et icon og så kopieres en
bestemt fil til serveren. Jeg har prøvet med FTP, men det virker ikke (pga.
FP extensions).

Venligst
John Hultgreen
-------

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-10-03 21:49

Nej - ikke mig bekendt! Måske Karlsen har tid til at svare på det -
måske kan et script gøre det, men jeg er ikke bekendt med at FP
2002 har den mulighed- eller i øvrigt andre FTP-klienter og/eller
webeditorer.
--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen