Donnloade en webside 2?
Fra : sfc

Dato : 28-10-03 17:13

Hej Igen!!

Jeg har en side liggene på nettet som jeg ikke har backup af.
Jeg har spurgt i gruppen, og fået at vide man kan downloade den igen med Åbn
FP ->Filer ->Importer ->Fra web o.s.v.

Men den henter ikke hele siden som fylder ca 10 mb, kun lige rammeside +
menuen. Men ikke billeder og undermenuer, selvom jeg har valgt at den skal
gøre det. Hvad laver jeg forkert?

Bruger WinXp og FP 2002

Mvh Sfc

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 28-10-03 17:27

sfc skrev:
> Hej Igen!!
Prøv at UDGIVE den fra webben (Filer/Rediger med FP) til en mappe på
HDen i stedet.
thomas

Fra : sfc

Dato : 28-10-03 19:48

> Prøv at UDGIVE den fra webben (Filer/Rediger med FP) til en mappe på

Jeg har ikke en (Filer/Rediger) og hvis jeg bruger (Filer/Udgiv Web-sted)
kan jeg kun udgive fra HD til nettet.

Mvh Sfc

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 28-10-03 20:23

sfc skrev:
> Jeg har ikke en (Filer/Rediger) og hvis jeg bruger (Filer/Udgiv
> Web-sted) kan jeg kun udgive fra HD til nettet.

Jo, du har menupunktet i browseren (i IE), du har sikkert også et ikon i
værktøjslinien, herfra åbner du webstedet i FP, UDGIV og angiv stien til
mappen på HDen. Du bliver afkrævet brugernavn og adgangskode, men dem
kender du vel.
thomas

Fra : mig

Dato : 28-10-03 18:22

"sfc" <sfcFJERN@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> menuen. Men ikke billeder og undermenuer, selvom jeg har valgt at den skal

Kan du ikke logge ind via FTP og så kopiere den over på HD ?
mvh Kirsten

Fra : sfc

Dato : 28-10-03 19:48

> Kan du ikke logge ind via FTP og så kopiere den over på HD ?
> mvh Kirsten

Det må jeg lige se om jeg kan finde ud af.

Mvh Sfc