Upload med Frontpage.?
Fra : Killroy

Dato : 25-10-03 10:02

Hej gruppe

Jeg kan se at det her er en fed gruppe at skrive i for der er mange der har
bøvl lige som jeg har.
Jeg har lavet en hjemmeside som jeg før uploadede med et ftp program (
Bullit-ftp ). Efter noget tid fik jeg blod på tanden og lavede en ny side
med Frontpage 2002, men jeg syntes den er en evighed om at uploade siden,
Det tager også lang tid at bare at få forbindelse til siden, hvilket det
ikke gjorde med Bullit-ftp. Men kan jeg uploade min side med Bullit-ftp og
derefter aktiverer den med Frontpage.?
Er der noget jeg kan gøre for at speede frontpage lidt op, så den er lige så
hurtig som feks. Bullit-ftp?
Eller er det bare mig der har indstillet noget forkert i frontpage?
Jeg ved godt at min forbindelse ikke er den hurtigste 256/512kb men, jeg
syntes nu der er stor forskel på ftp og frontpage.

Mhv Killroy
http://www.killroy-lir.dk

Fra : mig

Dato : 25-10-03 20:36

"Killroy" <Kjeld_R@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Mhv Killroy
> http://www.killroy-lir.dk

Jeg kikkede på din side og blev noget forbavset over at se hvor ulovlig den
er. Du må ikke vise andre fotografers billeder uden tilladelse og jeg
tvivler meget på at de har givet dig lov til at vise de piger frem på en
side som *Lir*
Har du overhovedet ikke tænkt på der er copyright på disse ?
Jeg ville fjerne dem for ikke at få en sag på halsen.
mvh Kirsten

Fra : Killroy

Dato : 25-10-03 21:16

Hej Kirsten
Jamen jeg takker for de gode råd.
Mvh Killroy

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-03 00:10

Hvis der er FP Extensions på Serveren kan du ikke bruge FTP.

Fra : Killroy

Dato : 26-10-03 08:16

Jeg har købt mit domæne hos http://www.b-one.net/ og der er FTP adgang, som
jeg jo også brugte før, men efter jeg har lavet min side med Frontpage 2002
skal den jo uploades med Frontpage selv.
Jeg kan bare ikke forstå at det kan tage så lang tid ca. 1 min. bare at få
forbindelse til webstedet, og derefter tager det en evighed at uploade
opdateringer f.eks. Hvis jeg nu bare opdater lidt tekst så tager det nok
omkring 2 - 3 min. før den er færdi.
Kan det virkelig passe at det skal tage så lang tid, før da jeg brugte FTP
og havde opdateret lidt tekst på f.eks. Index.html så uploadede jeg jo bare
den og overskrev den gamle, det tog vel omkring 2 sek.
--
Mhv Killroy
http://www.killroy-lir.dk

Fra : Tanja Bromley

Dato : 26-10-03 09:57

> [...]
bare
> den og overskrev den gamle, det tog vel omkring 2 sek.

Jeg har webplads samme sted, og har samme problem med laaangsom FP-opload.
Jeg har gjort noget meget grimt og overtrådt "reglerne" for opload - efter
at ha' oploadet siden én gang med FP, har jeg siden brugt et andet program
(WinCom.), og mine ext. er IKKE blevet ødelagt af det.
Men om du tør løbe samme risiko ... det kan du kun selv afgøre

/Tanja

Fra : Killroy

Dato : 26-10-03 10:54

Jeg har faktisk prøvet at uploade med Windowscommander 5.0 og det går meget
hurtiger men jeg havde bøvl med at der var ting der ikke kom rigtig op på
siden blandt andet min counter og nav. panel.
Men så er det jeg ikke er sikker på om jeg så bare kan aktiver dem gennem Fp
2002 og få dem til at virke rigtig..?
Det kan da ikke passe at det skal gå så laaaangsom
--
Mhv Killroy
http://www.killroy-lir.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-03 17:49

FP gør en hel del mere end et FTP program. Såsom at sætte counteren op
og opdatere alle sider der indeholder navigation.