Slettet *.htm
Fra : Wilhelm Möllering

Dato : 17-10-03 19:48

Hej i gruppen.

Jeg har slettet min *tekst.htm* fil i selve FP2000 og fortryder
det_meget_.
Er der en chance for at finde filen frem igen?
Jeg har FP ikke lukket endnu.

Mvh
Willi

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-10-03 20:01

Hvis du har været inde i tekstfilen til et html-dokument, og det
ikke lykkes for dig at fortryde sletningen (der findes mulighed for
at fortryde sletning under "rediger") - men hvis det ikke lykkes
dig at genskabe dokumentet, så er det surt, men det betyder ikke at
html-koden er forsvundet for altid. Ved at lukke FP ned og starte
det igen, vil du atter finde den foruddefinerede html-kode, der
danner grundlaget for FP)

Det vil sige: hvis det virkelig er det, du mener! Det er ikke helt
klart om du taler om ovenstående eller noget helt andet.
--
ahw

Fra : Wilhelm Möllering

Dato : 17-10-03 20:10

"Arne H. Wilstrup" <Karl@meget.smart.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> html-koden er forsvundet for altid. Ved at lukke FP ned og starte
> det igen, vil du atter finde den foruddefinerede html-kode, der

Desværre, under *rediger* kan jeg ikke trylle den frem igen, det var
også min første ide.

Jeg har slettet tekst.htm i FP, højre klik i mappevisning og slet

Det du skriver om at lukke og starte op igen, forstår jeg ikke rigtig.
Hvor finder jeg koden af *tekst.htm* efter en ny start?

Willi

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-10-03 20:48

Har du ikke muligheder for at "trylle" siden frem igen, kan du lige
så godt slette den og lave en ny. En ny side vil indeholde de
grundlæggende koder og du kan begynde forfra. Hvis jeg f.eks. har
lavet en tekst uden at gemme den eller uden at have back-up og min
kone pludselig skal bruge en forbindelse til støvsugeren, så kan
jeg sige som de fleste: rigtige mænd tager ikke back-up, men de
græder længe bagefter.

Så har du slettet din tekst og du ikke kan finde den igen, evt. via
en back-up, så er der ikke noget at gøre - du må lære af dine
fejltagelser og sørge for at lave en back-up-side førend du
begynder at redigere i den.

Med andre ord: begynd forfra - du kan intet gøre nu! Tag det som en
mand.
--
ahw

Fra : Wilhelm Möllering

Dato : 17-10-03 21:06

"Arne H. Wilstrup" <Karl@meget.smart.dk> skrev i en meddelelse

> Med andre ord: begynd forfra - du kan intet gøre nu! Tag det som en
> [...]

Tak Arne.
Jeg er allerede begyndt forfra.

Willi
(den grædende)

Fra : mig

Dato : 17-10-03 23:57

> Tak Arne.
> Jeg er allerede begyndt forfra.
>
> Willi
> (den grædende)

Man kan jo også hvis det er en vigitg fil bruge PC Inspektor file recovery,
den kan da finde de slettede filer.
mvh Kirsten