En skjult padding i frontpage navigation b~
Fra : Kim Nørby Andersen

Dato : 17-10-03 09:09

Hej

Jeg har lavet en link bar, baseret på en style jeg selv har lavet, med
billeder med en højde på 24 pixels. Den omkringliggende table og cell har en
defineret højde på 24px, og det ser rigtigt nok ud. Problemet er, at når jeg
indsætter linkbaren, er det som om der er en skjult padding på 1 pixel
omkring linkbaren, hvilket ikke matcher resten af designet (ødelægger det
helt, ville være mere passende at sige...)

Nogen der ved hvordan man fjerner denne padding?

/Kim