hjælp til farvekoder i script
Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-10-03 15:54

Hejsa NG

På min hjemmeside har jeg lagt dette script ind :

<!--
A { color: blue;}
A:link
{
{ color: blue; text-decoration:none;}
}
A:visited
{
{ color: blue; text-decoration:none;}
}
A:hover
{
{ color: blue; text-decoration:underline;}
}
-->

Mit problem er nu at tekstfarven på min hjemmeside er en anden en de 16
standard farver, hvad gør jeg??
Har prøvet med hex verdien som er #FFFFCC men det virker ikke for mig.

Er der nogen der har forslag eller kan hjælpe???

På forhånd tak og venlig hilsen Jesper c",)
http://www.sydhavsoernesbowlingklub.dk/index.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-03 18:48

"Jesper Hansen" <jmhXX@hansen.tdc6adsl.dk( fjern XX )> skrev :

>Er der nogen der har forslag eller kan hjælpe?

Lad os se siden, ellers er det umuligt at vide, hvad fejlen er.
--
Knud

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-10-03 19:04

> Lad os se siden, ellers er det umuligt at vide, hvad fejlen er.
> --
Linket er nederst og her kommer det igen

http://www.sydhavsoernesbowlingklub.dk/index.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-03 19:43

"Jesper Hansen" <jmhXX@hansen.tdc6adsl.dk( fjern XX )> skrev :

>Linket er nederst og her kommer det igen

Det var jo svært lige at vide om det var den side det gjaldt.

Men kan godt se fejlen nu - også i det indlæg du skrev

Sikkert fordi du har dobbelt tuborgklammer, der skal kun være et
par.

Du har
A:link
{
{ color: #ffffcc; text-decoration:none;}
}

Skal kun være
A:link

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-10-03 19:54

> [...]
>
> Skal kun være
> A:link
> { color: #ffffcc; text-decoration:none;}

Jeg kan godt se den fejl du nævner og har rettet den på denne side
http://www.sydhavsoernesbowlingklub.dk/bestyrelse1.htm men det ændrer intet
ved farven. Hvordan ændrer jeg farven fra gul til den creme som jeg
bruger????

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-03 20:42

"Jesper Hansen" <jmhXX@hansen.tdc6adsl.dk( fjern XX )> skrev :

>Hvordan ændrer jeg farven fra gul til den creme som jeg
>bruger?

Så vidt jeg kan se, så er den da ændret, kan det tænkes at du ser
siden fra browserens cache? Brug da [F 5].
--
Knud

Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-10-03 18:40

> Så vidt jeg kan se, så er den da ændret, kan det tænkes at du ser
> siden fra browserens cache? Brug da [F 5].
> --
Jeg ser ikke siden fra browserens cache og har desuden brugt F5 for at
tjekke, navne på de enkelte bestyrelse medlemmer er gule, hvordan gør jeg
dem sammen farve som resten ??

Jesper c",)