Lave en feedback side
Fra : Jan

Dato : 14-10-03 21:02

Hejsa

Jeg er ved at lave en hjemmeside hvor jeg bruger frontpage XP og der er så
mulighed for at lave en side hvor læserne kan udfylde noget og så sende det.
Men hvordan sætter jeg det op - jeg har købt et webhotel hos Surftown, kan
jeg så lave det, hvor det skema de udfylder bliver sendt til en mail eller
hvordan gør jeg det - er helt ny her.

Mvh

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-10-03 21:24

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev :

>jeg har købt et webhotel hos Surftown,

Har du Frontpage Extensions med på hotellet?

Det er det første du skal finde ud af.
--
Knud

Fra : mig

Dato : 14-10-03 23:01

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg så lave det, hvor det skema de udfylder bliver sendt til en mail eller

Jeg har lige set på dit webhotels side at der er hjlp at hente prøv at se
dette link.
http://www.surftown.dk/info.asp?id=17#

mvh kirsten

Fra : Jan

Dato : 15-10-03 22:12

Jeg har sat frontpage extenstion til on, men hvad gør jeg så ellers ???

Jan

Fra : Jan

Dato : 15-10-03 22:24

Jeg har aktiveret og skrevet min email-adresse osv. men når jeg prøver at
udfylde skemaet får jeg en fejl - se selv på www.gab3.dk under feedback

Jan

Fra : mig

Dato : 15-10-03 23:10

> Jeg har aktiveret og skrevet min email-adresse osv. men når jeg prøver at
> udfylde skemaet får jeg en fejl - se selv på www.gab3.dk under feedback

Hej jan
Har du brugt frontpage til at oploade siden med, ellers virker den ikke.
mvh Kirsten

Fra : Jan

Dato : 16-10-03 07:03

Nej det har jeg ikke - det ved jeg faktisk slet ikke hvordan man gør - kan
du eller andre hjælpe mig.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-10-03 14:23

File | Publish Web.