visning af knapper i browser
Fra : niff

Dato : 13-10-03 13:05

Jeg er ved at lave en side til mit arbejde og den virker godt
nok(www.brohaven2.dk)
Jeg kan bare ikke se knapperne i venster side(links til de andre sider) som
andet en en tom inaktiv ramme hjemme fra min egen maskine.
Hvad mangler jeg at få installeret ?

VH Finn

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-03 14:40

"niff" <niff@mail1.stofanet.dk> skrev :

>Jeg kan bare ikke se knapperne i venster side(links til de andre sider) som
>andet en en tom inaktiv ramme hjemme fra min egen maskine.
>Hvad mangler jeg at få installeret ?

Hent en javafortolker på http://java.com/en/index.jsp

Og endnu bedre, find en anden menu end FPs knapper, mange har
samme problem efterson det ikke længere følger med Windows/IE og
en del ønsker ikke at installere det.
--
Knud

Fra : niff

Dato : 14-10-03 16:43

Tak for hjælpen.Jeg havde downloaded noget der hedder Javaplatform 2, som
ikke gav nogen forandring.Jeg ved ikke hvad platform 2 kan bruges til?

VH Finn