Preview disabled
Fra : =-PSP-=

Dato : 08-10-03 22:16

Efter indlæsning af alt fra Windows Update
fungere links i frontpage preview ikke længere.
Hvordan for man disse til at virke igen ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-10-03 02:12

Der er et kendt problem med IE6 SP1 og FPs Preview. For nu, er
løsningen at bruge Preview in Browser.
Noter at FP2003 ikke har dette problem.

Fra : =-PSP-=

Dato : 09-10-03 10:08

Tak for svaret -
Men nu forholder det sig sådan at jeg kører med FP2003
- Microsoft er vel igang med at sikkerhedsbeskytte deres programmer så
meget, at man slet ikke kan bruge dem!-
Hvilke(n) Hotfix IE6 SP1 update drejer det sig om -
Jeg har prøvet at afinstallere FP2003 - installeret igen - med samme
resultat.
-For nogle Hotfix kan man ikke afinstallere - Så er vejen vist med at
installere hele styresystemet igen..
Hilsen PsP

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-10-03 16:10

Som sagt drejer det sig om IE6 SP1. Det kan ikke på nogen måde
anbefales at afinstallere denne da det vil åbne en del
sikkerhedshuller.
Den færdige version af FP2003 har ikke dette problem. Diverse beta'er
har det dog.