E-Mail
webnoob 5265
Outlook (exchange server) og POP3-mail?
Fra : Alex Jensen

Dato : 30-10-03 07:58

Hej NG

Vi kører på jobbet Microsoft Outlook (Exchange Server) og jeg har yderligere
installeret en POP3-konto, som jeg henter post fra min private e-mail fra.

Men én bestemt ting irriterer mig. Når jeg henter post via POP3 og vil svare
på den med reply, kan den ikke umiddelbart sende mailen, da kontoen der
default er valgt er POP3-kontoen. I indstillingerne til POP3 har jeg
placeret exchange-serveren som udgående post-server, men det er altså ikke
nok. Jeg er nød til manuelt at vælge exchange-kontoen, når jeg besvarer
mailen.

Er der en løsning på dette, så man ved reply på en POP3-mail kan trykke
Reply og sende uden at vælge exchange-server-konto først?

Mvh

AJ