Jubii spamfighter
Fra : Rollike

Dato : 28-10-03 13:33

Hejsa!

Jeg vil høre om nogle af jer andre også har haft problemer med jubii
spamfighter?

Jeg har lige måttet afinstallere det fordi min MS outllok 2000 pludselig
ikke kunne finde ud af at sende emails i HTML.

Jeg kunne sagtens skrive mine mails i HTML men så snart de blev sendt blev
de lavet om til Almindelig tekst.

Det var ret belastende.... kender nogle af jer til problemet og evt. en
løsning herpå?

MVH mette

ps.. tak til Bjarne så hjalp mig med at finde fejlen!

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-10-03 14:17

Rollike wrote:
> Jeg kunne sagtens skrive mine mails i HTML men så snart de blev sendt
> blev de lavet om til Almindelig tekst.

Hvis modtageren har sat sit mailprogram op til at kun modtage almindelig
tekst (det gør jeg f.x.) - så hjælper det jo ikke at den er sendt som
HTML.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Rollike

Dato : 31-10-03 08:13

> Hvis modtageren har sat sit mailprogram op til at kun modtage almindelig
> tekst (det gør jeg f.x.) - så hjælper det jo ikke at den er sendt som
> HTML.

Det er ikke modtageren der har sat det op. Jeg kan se i mine sendt post at
formatet bliver lavet om. Jeg havde bakset længe med at finde ud af hvad der
var galt og lige med det samme efter at jeg slettede jubii spamfighter så
virkede det igen

MVH Mette