E-Mail
webnoob 5265
E-mail sendt som html-dokument i outlook 2~
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 28-10-03 09:02

Jeg ved ikke om emnet har været oppe før, men jeg tager chancen.
Jeg skal sende en e-mail i Outlook 2002, men jeg når jeg skriver
e-mailen vises kun selve kildekoden - det gælder også når jeg sender
den.
På en eller anden måde redigeres mine e-mails i Word - kan det have
noget med problemt at gøre.
Hvis du vil være så venlig at give en anvisning vil jeg være glad.
NB JEg ved at mange syntes at det er en dårlig ide at sende html
mails, men jeg har besluttet at det vil jeg.
På forhånd tak
Flemming Løvenhardt