afsender skjult
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 28-10-03 01:05

Hej Gruppe

I binair grupper er der folk der sender uden at efterlade en gyldig
afsender, men bare et eller andet fix. Med andre ord de kan ikke spores.
Hvordan gør man det?

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-10-03 12:02

Mogens Holm-Andersen wrote:
> I binair grupper er der folk der sender uden at efterlade en gyldig
> afsender, men bare et eller andet fix. Med andre ord de kan ikke
> spores. Hvordan gør man det?

Du går bare ind i opsætning af din news-konto og opgiver et forker
navn/email-adresse.

Og svaret er JO - man kan stadig spores - det er bare lidt mere
besværligt.

Du vil jo ikke kunne komme på nettet uden at din udbyder kender dig og
kan spore dig via din IP-adresse - men din udbyder udleverer kun disse
oplysninger, hvis man stiller med en dommerkendelse - og den får man
kun, hvis du bruger forbindelsen til noget, der formodes at være
ulovligt f.x. distribuering af piratkopier.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Longo

Dato : 28-10-03 15:19

"Jan skrev

> [...]
> kun, hvis du bruger forbindelsen til noget, der formodes at være
> ulovligt f.x. distribuering af piratkopier.

Mogens svarer

Takker for svaret. Lyder rimeligt nok. Går ud fra at man så ikke kan bruge
besvar? så jeg slipper for private mail jeg ikke har bedt om.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Devast8or, work

Dato : 07-11-03 13:39

"Longo" <Longo@removenet.dk> skrev i en meddelelse

> Takker for svaret. Lyder rimeligt nok. Går ud fra at man så ikke kan bruge
> besvar? så jeg slipper for private mail jeg ikke har bedt om.

Jeps. Du kan jo prøve at sende en mail til mig og se hvad der sker :)

Devast8or