Outlook kan jeg ikke modtage EXE filer med~
Fra : Gavtyven

Dato : 26-10-03 21:16

Hej
Jeg bruger Outlook .Og sender folk mig en mail er der intet galt...
Vedhæfter de så en exe eler dll fil får de den retur ??? Og jeg får at vide
at jeg har modtaget en ny mail. Men at den er flyttet eller slettet
???????????

Har prøvet det her under . Men den indeholder ikke muligheden for at tilføje
..exe ??
Installere, konfigurere eller fjerne et COM-tilføjelsesprogram
1.. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.

2.. Klik på fanen Andet.

3.. Klik på Avancerede indstillinger, og klik derefter på
COM-tilføjelsesprogrammer.

4.. Hvis du vil installere eller fjerne et tilføjelsesprogram, skal du
markere eller fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet ved siden af det
relevante tilføjelsesprogram.
Hvis det COM-tilføjelsesprogram, du vil indlæse, ikke findes på listen,
skal du tilføje det. Hvis du føje nye *.exe- eller *.dll- filer til boksen
Tilgængelige tilføjelsesprogrammer, skal du klikke på Tilføj og på det
ønskede tilføjelsesprogram (.exe- eller .dll-fil) og derefter klikke på OK.

Hvis du vil fjerne et tilføjelsesprogram, skal du fjerne markeringen i
afkrydsningsfeltet ved siden af det tilføjelsesprogram, du vil fjerne, og
derefter klikke på Fjern.

Henrik Olesen
Randers
www.olesenbanden.dk

Fra : Kewin Christensen

Dato : 27-10-03 00:30

Vil på det kraftigste anbefaler du ikke piller i COM instillingerne.
De har intet med det at gøre. Outlook forsøger ganske simpelt, at
beskytte dig for viri - for en gangs skyld.

Du bør i stedet bede afstender om at zippe, eller på anden måde pakke
filen inden han sender den, da det også giver udtryk for, at det er en
bevidst afsendt fil, og ikke en virus..

--
Kewin Christensen (My email = firstname@firstname.country)
To make the fight easier, death penalty to spammers

Fra : Gavtyven

Dato : 27-10-03 22:53

Ok..... Men når så at Outlook skriver at mailen jeg lige har modtaget er
"Enten slettet eller Flyttet" ?????

Hvor har den flyttet den hen ? Og kan jeg alligevel komme til at læse den ??

Fra : *Gavtyven*

Dato : 28-10-03 10:28

Skal vist tilbage til OE :
http://office.microsoft.com/assistance/preview.aspx?AssetID=HA010550011030&CTT=4&Origin=CH010423421030

Det er jo umuligt at udveksle filer via Outlook...

Installerede kun Outlook pga nogle gode Spam Killer

Fra : Det bare mig

Dato : 28-10-03 19:51

Hej
der findes et rigtig smart program "attachment options" som netop gør at man
kan modtage exe. filer og andet i Outlook.
Hvis du vil ha´det så smid mig en mail.

mvh. mig

Fra : Gavtyven

Dato : 28-10-03 21:30

Jeg har lige sendt dig en Mail... med en vedhæft !!