Outlook - sende mødeindkaldelse uden mødei~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-10-03 07:57

Jeg fik smidt nedenstående indlæg i mail+news.outlook-express - det var vist
helt galt så here goes:

Situationen:
Et antal klienter (Outlook 2000 og XP) er opsat imod en Exchange 2000,
klienterne kan læse (og kun læse) kalendere på kryds og tværs.
Dette er mest af alt for at kunne se hvorvidt vedkommende er ledig på et
given tidspunkt.

Men hvis bruger1 modtager besked om at bruger2 skal til udføre en opgave,
hvor bruger1 slet ingen indblanding har i.

Hvordan hulen får bruger 1 sendt det afsted til bruger 2 uden at det fremfår
af bruger 1's kalender?
Hvis man laver en mødeindkaldelse og fjerne sit eget navn(bruger1 i dette
tilfælde) fra listen, vil man stadigt stå som møde afholder (og derved vil
aftalen også optræde i bruger1 kalender hvilket ikke er meningen.)..

Umiddelbart kan jeg omgåes det ved at give ret til alle kan oprette og læse
emner i kalenderen. Men så har jeg blot det "problem" at en person reelt kan
være booked til et møde han ikke aner noget om :)
Derfor skal der gerne være en mødeindkaldelse i inbox f.eks ligesom med en
mødeindkaldelse.

Er der nogen der ved om det i det hele taget kan lade sig gøre? - isåfald
hvordan?

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk