Outlook XP og meddelelsesregler
Fra : Gregers Petersen

Dato : 21-10-03 13:34

Hejsa.

Jeg har for et halvt eller et helt års tid siden forsøgt mig med den
Outlook XP, der fulgte med mit Office XP, men jeg blev meget skuffet over,
at meddelsesreglerne slet ikke fungerede. Således blev alle mine email-
konti proppet i indbakken i stedet for i den rigtige mappe. Dengang kunne
jeg forstå på nogle i gruppen, at det var et generelt problem i Outlook XP,
og ikke blot et udslag af min egen stupiditet. Jeg skiftede derfor tilbage
til Outlook Express.

Nu har jeg så fået mod på at prøve igen (specielt pga. diverse kalender-
tingel-tangel, som min mobiltelefon kan køre sammen med Outlook), og har
derfor et par spørgsmål inden jeg migrerer fuldstændigt:

-Er meddelelsesregel-fejlen blevet fixet (eller kender nogen en udvidelse
til Outlook som kan sortere ud på forskellige mapper alt efter konto, emne,
modtager osv)?

-Kan jeg opdatere Outlookkalenderen mellem min bærbare og min stationære
mere eller mindre "automagisk" over netværket?

-Er der andre ting jeg bør tænke over inden jeg migrerer fra OE til
Outlook?

Og et tillægsspørgsmål: Hvilken nyhedslæser vil folk anbefale, når jeg nu
skifter fra OE? Jeg benytter i øjeblikket både OE og Xnews.

--
MvH

Gregers Petersen

Fra : MN

Dato : 21-10-03 17:31

"Gregers Petersen" <usenet5@gpweb.dk> wrote in message
> [...]
XP,
> og ikke blot et udslag af min egen stupiditet. Jeg skiftede derfor tilbage

KLIP

Jeg havde bøvl med regler i XP at de startede for sent op når Outlook blev
startet, men når første at det kørte, virkede de fint.

Det er blevet rettet med opdateringer at servicepacks, så nu virker mine
regler fint.

Mogens