E-Mail
webnoob 5265
Hvordan eksportere adressekartotek fra Out~
Fra : Jørgen Lerche Nielse~

Dato : 20-10-03 21:42

Hej
Jeg bruger nu hjemme Outlook og har derfor gennem nogen tid ikke opdateret
adresserne i Outlook Express som jeg tidligere brugte.
Nu har jeg fået installeret nyt system på mit arbejde - og fået Outlook
Express - og har sagt til it-supporterne at jeg fra min hjemme PC kan
overføre mine adresser.
Hvordan gør jeg det fra Outlook til OE?
VH
Jørgen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-10-03 10:56

Jørgen Lerche Nielsen skrev:

> [...]
> - og fået Outlook Express - og har sagt til it-supporterne at
> jeg fra min hjemme PC kan overføre mine adresser.

Det er som regel lettere at importere end at eksportere. De fleste
mailprogrammer giver mulighed for at importere adressekartoteker
fra andre programmmer - og det gælder temmelig sikkert også OE.

I Outlook kan man vælge "Filer => Importer og Eksporter" - jeg vil
tro at OE har et lignende menupunkt. Brug evt. onlinehjælpen.

Hvis du har spørgsmål til OE, findes der en særlig gruppe til dette
program: <news:dk.edb.internet.software.mail+news>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 21-10-03 20:53

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Hvis du har spørgsmål til OE, findes der en særlig gruppe til dette
> program: <news:dk.edb.internet.software.mail+news>.

<news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> for at være
hel præcis. :)

Madsen.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-10-03 22:04

Thomas Madsen skrev:

> <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> for
> at være hel præcis. :)

Argh! - naturligvis. Det kommer der ud af at klippe-klistre (fra
denne gruppes navn) uden at tænke sig om.

Tak for korrektionen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til