Det fede IncrediMail
Fra : Agent2002

Dato : 20-10-03 07:29

Der er ikke så meget at sige. Du skal selv opleve det??
Gå in på IncrediMail og download deres mail program.....NU!!!!
http://www.incredimail.com/english/

Mvh Agent2002

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-10-03 10:27

On Mon, 20 Oct 2003 06:29:07 GMT, "Agent2002"
<Agent2002.news@kandu.dk> wrote:

>Der er ikke så meget at sige. Du skal selv opleve det??
>Gå in på IncrediMail og download deres mail program.....NU!!!!
>http://www.incredimail.com/english/

Seriøse netbrugere vil ikke bruge et mail program så spækket med pop.
Et masse unødvendig lir, imho.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-10-03 11:05

Morten Bowman Hansen wrote:

> Seriøse netbrugere vil ikke bruge et mail program så spækket med pop.
> Et masse unødvendig lir, imho.

Ej heller at forglemme en bunke spyware...

Programmet loader alle beskeder med spandevis slamkode..

Nej tak, ellers tak.

--
Palle

Fra : DonE

Dato : 20-10-03 14:26

Agent2002 skrev noget i stil med det her:
> Der er ikke så meget at sige. Du skal selv opleve det??
> Gå in på IncrediMail og download deres mail program.....NU!!!!
> http://www.incredimail.com/english/
>
> Mvh Agent2002

Skal ikke nyde noget med det program! (spyware)
Ellers *tak*

--

Venligst DonE

Fra : Per H

Dato : 21-10-03 18:03

<Agent2002.news@kandu.dk> skrev:

>Der er ikke så meget at sige. Du skal selv opleve det??
>Gå in på IncrediMail og download deres mail program.....NU!!!!
>http://www.incredimail.com/english/

ja tak har prøvet det. men jeg blev hurtigt træt at det, der er en
masse dingel dangel. og der mangler et junkmail ikon,

jeg benytter nu Thunderbird.

Ellers har jeg brugt forte agent lige siden jeg kan huske.

Vh Per
icq 8212837