Vrøvl med Agent'er
Fra : Woody

Dato : 17-10-03 19:17

Jeg har opsat Forte Agent som TO ens programmer, Post og News, bortset
fra instillinger af username og Passswords til de to selvstændige
programmer begge hos Telia.

Det har virket godt i lang tid, så begyndte jeg at få disse
forbistrede MS virus (eller hva' de nu hedder). Jeg downloadede Zone
Alarm og har nu døje med at få forbindelse med min News-opsætning.
Jeg kan sende og modtage news, men den vil ikke åbne min POP-server.

Har det noget at gøre med Zone Alarm ?????

Når jeg starter min Mailwasher åbnes Post OK, news vil heller ikke
åbnes deri.

Nogen råd???

Hvor er det (hvilket faneblad eller hvor) man skriver en mailadresse
med: no spam eller slet dette eller sådn noget, jeg KAN altså ikke
finde ud af det.

Hvis jeg på: User and System, User, Emailadress, skriver en falsk
adresse kan jeg slet ikke åbne programmet men får melding om forkert
navn. Hvis jeg på samme faneblad skriver i Reply To, kommer min ægte
adresse jo med alligevel i "Headers" !!!!

Så please hvo'n gør man, helt i pap please!

Med venlig hilsen Jens Gibe, som vel nu må slette sin adresse og
lave en ny hos min Server Telia, ikk´' ???