News server
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-10-03 05:34

Greetings!

Jeg søger en ordentlig news server til Windows. Jeg har brugt Hamsteren
siden i sommer, men Hamsteren har flere store problemer. Det ene
problem er at den ikke kan rumme mere end 2 GB data pr. gruppe, den
anden er at når den bliver smidt af TDC's server, så skal den manuelt
hægtes på igen.

Findes der en mindre amatøragtig news server til Windows?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-10-03 10:25

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> writes:

> Jeg søger en ordentlig news server til Windows.

Jeg har peeringer med et par Windows-maskiner der bruger DNews. Om den
er god eller dårlig ved jeg ikke, men set fra den anden ende af
peeringen virker den fint.

Jeg ved tilfældigvis at du vist også har en Linux-boks. Har du
overvejet blot at bruge INN på den?

--
Jacob - www.bunk.cc
Today is what happened to yesterday.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-10-03 21:23

In article <spamdrop+m3k779ebh3.fsf@paven.bunk.cc>, spam@bunk.cc
says...
> Jeg ved tilfældigvis at du vist også har en Linux-boks. Har du
> overvejet blot at bruge INN på den?

Jeg har skam overvejet det, ganske kraftigt endda... Men jeg mangler
diskplads i den...

Og /home har førsteprioritet til mere plads.

Har du erfaringer med INN til Cygwin ?

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-10-03 21:38

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> writes:

> Har du erfaringer med INN til Cygwin ?

Nej, jeg bruger ikke Windows nogen steder, så faktisk har jeg aldrig
prøvet cygwin, men jeg har hørt at det stort set skulle være en
unix-system under Windows. Du kan jo prøve det.

--
Jacob - www.bunk.cc
I'm rated PG-34!!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-10-03 15:10

In article <spamdrop+m3oewkeuw6.fsf@paven.bunk.cc>, spam@bunk.cc
says...
> prøvet cygwin, men jeg har hørt at det stort set skulle være en
> unix-system under Windows. Du kan jo prøve det.

Jeg har Cygwin, men ikke INN. Måske man skulle overveje det