80 tegn i MS Outlook?
Fra : Brian Hansen

Dato : 12-10-03 06:29

Hey!
Lige et langt ude spørsmål.
Det med at outlook anbefaler at sætte sin udgående alm. tekst til 72 tegn,
(nyhedsgrupper) er det stadig aktuelt, eller var det bare i "gamle" dage?

Spørger da jeg selv har fyret min op på de 172 tegn og det ser fint nok ud
hér hos mig hvis jeg holder mig under, men ved ikke om det måske ikke er
så smart alligevel set med jeres øjne?

Kan nogen give mig en logisk forklaring på hvorfor det absolut skal være
sådan at den ligefrem er nød til at "splitte" teksten op på den måde,
troede ellers vi levede i den teknologiske tidsalder
og at en sådan detalje skulle man nok kunne få styr på.
Hvad er lige meningen, synes der er noget "tilbage til kuglerammen" over det.

Mvh.
Brian