Geforce 4200 - underlig opførsel
Fra : Thomas

Dato : 29-10-03 11:17

Hej NG

Jeg smed et Geforce 4200 i min computer ( xp1600+ 512 mb ram) for et
stykke tid siden. Det kører også ret godt, men der er 2 ting der undre mig

1. Jeg kunne få 8400 point i 3dmark 01 da jeg smed det i, nu får jeg kun
7500. Jeg har lige installeret de seneste VIA drivere, og nvidia drivere for
at se om det gjorde en forskel, men intet skete. Hvorfor er det fald sket?
Er det nogle at de sikkerhedsopdateringer i windows der kan spille ind?
(Win XP)

2. I Counterstrike dykker det sommetider ned ned på 40 fps og køres ellers
op og ned i fps (billedet er i princippet godt nok) Dette oplevede jeg
ikke med mit gamle Geforce 1 ddr, det lå meget stabilt. Hvorfor får mit G4
mindre fps i cs end mit G1, selvom det score det dobbelte i 3dmark ?
(vertical sync er slået fra)

Mvh

Thomas

XP 1600