Hjælp mig med Driver CD til Ati All in won~
Fra : Flemming Hansen

Dato : 26-10-03 17:38

Jeg har købt et brugt Ati All in wonder 9000 Pro, men der var desværre ingen
drivercd med til
man kan ikke aktivere TV og de andre funktioner hvis ikke man har den
rigtige cd, det er ikke nok med
det der ligger på ATI's hjemmeside.
Var der evt. nogen her i grupper der kunne lave en kopi af deres og sende
mig, jeg vil selvfølgelig gerne
betale de udgifter der er forbundet med det og evt. også en findeløn
Flemming Hansen Svendborg

Fra : Henrik Bonde

Dato : 26-10-03 18:38

On Sun, 26 Oct 2003 17:37:52 +0100, "Flemming Hansen"
<flemming.hansen@svendbo.dk> wrote:

> [...]
>drivercd med til
>man kan ikke aktivere TV og de andre funktioner hvis ikke man har den

Det eneste der skal aktiveres med cd'en, er dvdafspilleren.

Kan du ikke få tv-tuneren til at virke, er du løbet ind i det samme
problem, som Henrik Absalon.
Se mit svar til ham.

Cd'en kan jeg ikke hjælpe dig med, da det er imod mine principper at
sprede kopier af original cd'er.

Mvh
Henrik Bonde

Ved email udskift invalid med dk

Fra : Flemming Hansen

Dato : 26-10-03 21:03

Tjaa du har nok ret men der er ingen patch til mig for jeg kører win98se på
den maskine, så det er nok lettest at
flytte kortet til en anden maskine der ikke har fået opdateret sin
directx...Flemming

Fra : David T. Metz

Dato : 29-10-03 13:11

Flemming Hansen skriblede:
> Tjaa du har nok ret men der er ingen patch til mig for jeg kører
> win98se på den maskine, så det er nok lettest at
> flytte kortet til en anden maskine der ikke har fået opdateret sin
> directx...Flemming

Hvis du kører w98se så er det IKKE directx der er problemet - det optræder
kun ved win2000 og senere.

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Brian Lund

Dato : 26-10-03 21:58

Kan man ikke finde driverne på ATIs hjemmeside? www.ati.com jeg kan se at
der er ting som multimedia-center og noget med noget ALL IN WONDER PCI, USB
osv...

> Cd'en kan jeg ikke hjælpe dig med, da det er imod mine principper at
> sprede kopier af original cd'er.

Øhm... Heller ikke kopier af driver CD'er? - Hvad ulovligt kan der om muligt
være ved at kopiere drivere??

Brian

Fra : David T. Metz

Dato : 29-10-03 14:12

Flemming Hansen skriblede:
> [...]
> desværre ingen drivercd med til
> man kan ikke aktivere TV og de andre funktioner hvis ikke man har den

Hvad med det her:
http://www.omegacorner.com/ati_9xme.htm

Er det wdm-driveren du mangler?

Fra : David T. Metz