Ati tv-in problemer
Fra : Henrik Absalon

Dato : 25-10-03 11:56

Hejsa
Jeg har lige sat et ATI ALL-IN-WONDER 128 PRO kort i min maskine. (køre xp)

Jeg har også downloadet og installeret "ATI Multimedia Center 7.2".

Sat antenne stikket i kortet, trykkede på fanebladdet "TV", programmet
startede op, med at fortælle at vi lige skulle havde det sat op, på et
tidspunkt skal jeg vælge mellem tv eller kabel, og så kan jeg ikke komme
videre ?

Er der andre der kender dette problem eller kan hjælpe mig videre ?

Mvh. Henrik

Fra : Henrik Bonde

Dato : 26-10-03 18:13

On Sat, 25 Oct 2003 12:56:28 +0200, "Henrik Absalon"
<absalon@tdcadsl.dk> wrote:

>Er der andre der kender dette problem eller kan hjælpe mig videre ?

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8dfd1b6d-e177-4a0e-91d0-b4310675b02b&DisplayLang=en

Dit problem er at du har opdateret directX til 9.0b
Og indtil Microsoft kommer med et hotfix på dansk, er der svjv, kun
den løsning jeg har brugt.
Frisk xp installation. Opdatere windows på winupdate, _UDEN_ at
opdatere directX.
Bruge driverne på ATI Catalyst cd'en

Mhv
Henrik Bonde

Ved email udskift invalid med dk

Fra : David T. Metz

Dato : 29-10-03 13:02

Henrik Bonde skriblede:

> [...]
>
> Dit problem er at du har opdateret directX til 9.0b
> Og indtil Microsoft kommer med et hotfix på dansk, er der svjv, kun

Der er en anden mulighed - se denne post:

Hvis man følger tråden ser man at det lykkedes.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923