Grafikkort til en 1,4Ghz
Fra : Thai Tri Nguyen

Dato : 24-10-03 00:42

Hejsa,

Hvad er det maksimale jeg kan presse ud af min system, som består af:

A7A266 /m 1,4Ghz Athlon Thunderbird og 512mb PC133

Jeg har i øjeblikket en Radeon 8500 LE 64mb fra Saphire.
Overvejer at skifte grafikkortet ud til en lidt bedre,
men hvilket grafikkort er det maksimale til mit system?
Hvad så hvis jeg skifter ram ud med 512mb PC2100?

Bruges grafikmæssig mest til spil som :
Warcraft III - Frozen Throne
Halo
Max Payne 2
osv.

Mvh Thai Nguyen

Fra : Brian Lund

Dato : 24-10-03 02:58

> A7A266 /m 1,4Ghz Athlon Thunderbird og 512mb PC133

Jeg vil tro at et Radeon 9500/9600 er noget af det "vildeste" du kan udnytte
på dit system, med en Duron 1200 får jeg en forskel på ca. 200 point med et
Radeon 9700 pro, til forskel fra mit eget Radeon 9500 pro... Men ok, FSB'en
kan jo gøre en del!

Brian

Fra : jønne

Dato : 27-11-03 11:49

jeg har et ti4 440 geforce til at ligge ,,, var det noget??