Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Twinview med Geforce 2 GTS på winXP
Fra : Per Horn Petersen

Dato : 22-10-03 17:59

Hej

I min stationære maskine har jeg
et Geforce 2 GTS grafikkort,
med S-VHS out - det virker som sådan
også, som det skal.

Når jeg på min Dell Inspiron 8000
bruger S-VHS out kan jeg både se billedet
på TFT-skærmen, og på mit TV.

Denne mulighed med at have billede på min
stationære monitor og på TV'et (på samme tid)
ser det ikke ud til at jeg har på den stationære
maskine - hvilket generer mig en del...

Jeg har installeret den nyeste Nvidia driver.
styresystemet er winXP.

Jeg håber på at "I" kan hjælpe mig af med dette problem...

På forhånd tak for hjælpen
/Per
Ved mail, fjern da REMOVE fra addressen.

Fra : Zulu

Dato : 22-10-03 19:50

"Per Horn Petersen" <phpe03@kREMOVEom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har installeret den nyeste Nvidia driver.
> styresystemet er winXP.
>
> Jeg håber på at "I" kan hjælpe mig af med dette problem...

Geforce 2 understøtter IKKE twinview, desværre.

Zulu

Fra : Per Horn Petersen

Dato : 22-10-03 20:30

On Wed, 22 Oct 2003 20:50:05 +0200, Zulu wrote:

> "Per Horn Petersen" <phpe03@kREMOVEom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Geforce 2 understøtter IKKE twinview, desværre.
>
> Zulu

OK,
skørt kortet i min bærbare er et Geforce 2 to go...
/Per

Fra : Zulu

Dato : 22-10-03 21:34

> On Wed, 22 Oct 2003 20:50:05 +0200, Zulu wrote:
>
> OK,
> skørt kortet i min bærbare er et Geforce 2 to go...
> /Per

Ja, og Geforce2 MX har også... Men sådan er der jo så meget...

Zulu

Fra : Martin Johansson

Dato : 22-10-03 22:09

"Zulu" <Zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> skrev i en meddelelse
> "Per Horn Petersen" <phpe03@kREMOVEom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og Geforce2 MX har også... Men sådan er der jo så meget...

Man skal jo have noget spændende i reklamerne for MX kort. LOL
Hvis man ikke havde det, var der da ikke nogen der købte dem.