GeForceFX Go
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 21-10-03 14:29

Hej gruppe,
Jeg overvejer at anskaffe den bærbare Aldi har på tilbud, men vil lige sikre
mig at grafikkortet er noget værd. Det drejer sig om et nVidia GeForceFX Go
5300 med 64MB DDR.
Kan det sammenlignes med de grafikkort man har i stationære? Min nuværende
maskine har et GeForce4 MX440 64 MB - hvordan er det i forhold til det?
Jeg er ikke hardcore gamer, men vil gerne have noget der kan trække det
meste uden de store problemer...

-
//Jakob Medgyesi//
[Læs filmanmeldelser på
www.filmnet.dk]

Fra : Zulu

Dato : 21-10-03 16:47

"Jakob Medgyesi" <pope_jakob@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> maskine har et GeForce4 MX440 64 MB - hvordan er det i forhold til det?
> Jeg er ikke hardcore gamer, men vil gerne have noget der kan trække det

Se trådene om emnet i dk.edb.hardware og dk.edb.hardware.baerbar

Zulu

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 21-10-03 17:23

> Se trådene om emnet i dk.edb.hardware og dk.edb.hardware.baerbar

Takker :)