TI4200
Fra : Towli

Dato : 20-10-03 21:26

Heja

Det ser ud til at de fleste mener at det bedste køb til omkring en 1000 er
et geforce TI4200, -Understøtter sådan et DirectX9 ?
Hvis ikke, hvad er da det billigste kort som gør?

Mange tak for et svar
/T

Fra : /Ole

Dato : 20-10-03 21:29

> [...]
> et geforce TI4200, -Understøtter sådan et DirectX9 ?
> Hvis ikke, hvad er da det billigste kort som gør?

Ti4200 ubderstøtter ikke X9, jeg mener, det billigste der gør, er Radion
9700, men jeg vil ikke lige hænges op på det.
Men ellers er jeg godt tilfreds med mit ti4200. Det kommer jo også lidt an
på, hvad du ellers har af maskine, der er ingen grund til overkill.

/Ole

Fra : Towli

Dato : 20-10-03 21:53

Jeg spiller Hallo lige for tiden og syn's det ser skide flot ud med mit
Geforce2 Ti....
Jeg forestiller mig at nogle af effekterne vil være endnu flottere med et
Ti4200 og desuden ser jeg frem til HalfLife2 som jeg tror vil trække
tænderne ud af mit GF2....

/T

Fra : /Ole

Dato : 21-10-03 09:36

> [...]
> Jeg forestiller mig at nogle af effekterne vil være endnu flottere med et
> Ti4200 og desuden ser jeg frem til HalfLife2 som jeg tror vil trække

Prøv lige at skrive, hvad resten af din maskine består af, det kan nok
hjælpe os.

Jeg har en 1.1 Ghz athlon
512 mb ram
SB Audigy 5.1
MSI GeForce4 ti4200
lidt dvd + brænder div hd'er og tv-tunerkort

Jeg har lige "fået" Max Payne 2, og det kører perfekt med alt sat i højeste
opløsning, det samme med andre nye spil, ex Nascar racinc 2003 season, der
ellers også kan hugge nogle plækker ud af kæften.

Men igen ti4200 er kanon til prisen, og hvis du ikke har det allernyeste
grej, så lad være med at bruge en jetjager å et grafikkort, du ikke kan
udnytte alligevel.

/Ole

Fra : MKH1

Dato : 23-10-03 10:13

"Towli" <towli@(fjernes)oldboyz.dk> wrote in message
> Jeg spiller Hallo lige for tiden og syn's det ser skide flot ud med mit
> Geforce2 Ti....

Hvilken opløsning?

Fra : Nic

Dato : 20-10-03 22:19

> Ti4200 ubderstøtter ikke X9, jeg mener, det billigste der gør, er Radion
> 9700, men jeg vil ikke lige hænges op på det.

Fx5600 til 1200 gør vist - men til prisen er 4200 ren klasse :)

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 21-10-03 13:10

"Towli" <towli@(fjernes)oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> Heja
>
> Det ser ud til at de fleste mener at det bedste køb til omkring en 1000 er
> et geforce TI4200, -Understøtter sådan et DirectX9 ?
> Hvis ikke, hvad er da det billigste kort som gør?

Et bedre køb kunne være et brugt kort

Jeg har et ASUS V8440 Deluxe du kan købe? Det er med TI4400 chippen. Det er
selvfølgelig som nyt, i org. emballage og med alt tilbehør. Det er dit for
900 + porto? TV outen er desuden den bedste jeg endnu har oplevet og er med
Connexant TV out chip

Skriv hvis det har interesse

VH
Peter

Ret mailadressen for direkte svar

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 21-10-03 15:01

> [...]
> 900 + porto? TV outen er desuden den bedste jeg endnu har oplevet og er

Rettelse, det er IKKE et Deluxe, der er IKKE TV IN og 3D briller med, som er
den eneste forskel på de to kort

VH
Peter

Fra : Brian Lund

Dato : 21-10-03 15:49

> Heja
>
> Det ser ud til at de fleste mener at det bedste køb til omkring en 1000 er
> et geforce TI4200, -Understøtter sådan et DirectX9 ?
> Hvis ikke, hvad er da det billigste kort som gør?

Nej det understøtter ikke DX9 :)

Alle nye Radeon og Geforce FX kort gør,

Radeon; 9200, 9500, 9600, 9700 og 9800
Og alle Geforce FX kort, men hvis du skal bruge dem til DX9 så er de ikke at
anbefale

Jeg kan kun anbefale Radeon kortene :)

Så kan du jo søge på edbpriser efter en billig forhandler, hvis du vil have
et nyt kort nu vil jeg minimum anbefale 9600 (eller 9500, men den er udgået
og kan være svær at skaffe).

Brian

Fra : Nic

Dato : 21-10-03 20:33

> Og alle Geforce FX kort, men hvis du skal bruge dem til DX9 så er de ikke at
> anbefale
>
> Jeg kan kun anbefale Radeon kortene :)

Naivt. vent og se...

Fra : MKH1

Dato : 23-10-03 10:19

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk>

> Naivt. vent og se...

Naivt? Ved du hvad det betyder?
Vente på...?

Martin.

Fra : Brian Lund

Dato : 24-10-03 02:25

> Naivt. vent og se...

Jeg venter, men kan ikke se hvad naivt der er ved at vente eller anbefale et
Radeon kort...

Jeg _er_ meget glad for mit Radeon 9500 pro...

Brian