Hvilken driver?
Fra : Monty

Dato : 20-10-03 10:23

Jeg har en computer med et K7S5A bundkort. Maskinen kører xp pro og kører
godt. Bare et problem. Den fryser nogen gange under opstart og det er først
begyndt efter at jeg har opdateret min driver til mit grafikkort via windows
update.

Nogen der kan fortælle mig hvilken driver der er bedst til mit grafikkort?
Det er et Nvidia Geforce 2 med 64 mb ram?

Monty

--
Ved svar fjern SLET

Fra : Jens Gregersen

Dato : 20-10-03 10:36

[klip]

> Nogen der kan fortælle mig hvilken driver der er bedst til mit
> grafikkort? Det er et Nvidia Geforce 2 med 64 mb ram?

Hent Nvidias detonator driver på <URL:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp>

--
Jens Gregersen
9670 Løgstør

Fra : Monty

Dato : 20-10-03 21:02

"Jens Gregersen" <jgFLODHEST@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [klip]

> Hent Nvidias detonator driver på <URL:
> http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp>

Når jeg går ind på den side og vælger i de 3 kasser så får jeg en standard
driver til winxp. Er det detonatordriveren eller kan man vælge den særskilt
et andet sted?

Monty

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-10-03 22:27

"Monty" <diverseSLET@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg går ind på den side og vælger i de 3 kasser så får jeg en standard
> driver til winxp. Er det detonatordriveren eller kan man vælge den
> [...]
Hvad mener du med standard? Detonator er i og for sig standard driver til
Geforce.
Nå men du vælger
Graphics-Geforce-winxp og derefter knappen Go.
På næste side vælger du download ovre i kassen, hvor der står international
og så f.eks. primary download.
Så får du en fil ned som fylder 18,9 mb og hedder
45.23win2kxp_international_whql.exe
Det er sidste nye Detonator driver.
God fornøjelse.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-10-03 19:26

> [...]
>
> Nogen der kan fortælle mig hvilken driver der er bedst til mit grafikkort?
> Det er et Nvidia Geforce 2 med 64 mb ram?

Jeg undrer mig over, at du har opdateret dit grafikkort via windows update,
da de normalt ikke laver drivere til grafikkort.
Men nu er det af en eller anden grund gået galt og derfor kan du gøre
følgende:
Gå ind på
www.nvidia.com og hent den nyeste detonatordriver.
Derefter afinstallerer du din nuværende driver. Det er meget vigtigt, at
computeren kun bruger windows standard grafikkortdriver, inden du begynder
en nyinstallering.
Efter afinstallering genstarter du pc.en og kontrollerer lige igen, at den
står til standard. Herefter installerer du din detonatordriver.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-03 21:02

>Jeg undrer mig over, at du har opdateret dit grafikkort via windows update,
Nej ,men hvis der er udkommet officelle og MS godkente driverer så kan
windows update selv opdaterer dem, men de skal være certificert osv..

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/