Trådløst overførsel mellem Pc og TV
Fra : BH

Dato : 19-10-03 21:48

Hey..

Da jeg tænker på at investere i noget trådløst video/audio mellem min Pc og
Tv, ville jeg høre om der var nogen der havde erfaringer med dette. Og evt.
kunne anbefale nogle mærker.

Mvh

BH

Fra : Jesper Laursen

Dato : 02-11-03 13:46

"BH" <Brian@hansen.dk> wrote in message
> [...]
og
> Tv, ville jeg høre om der var nogen der havde erfaringer med dette. Og

Jeg kører selv med et Medion sæt fra TDC butikken. Det skal overføre signal
ca. 6 meter gennem 3 vægge, og det virker fremragende. Desuden koster det
ofte kun 400-500 ved diverse tilbud.

VH
Jesper Laursen

Fra : ASKF

Dato : 02-11-03 22:40

Jesper Laursen ytrede sig i
<3fa4fc75$0$27387$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>ca. 6 meter gennem 3 vægge, og det virker fremragende. Desuden koster det

Jeg har også dette billige Medion sæt (købt i Electric City), og har et
problem med seperationen mellem billede og lyd. Jo lysere billedet
bliver, jo mere hvid-støj optræder der i lyden (og den kan blive ret
kraftig). Jeg har derfor valgt kun at benytte den til lyden, og lader
billedet gå gennem et 15m langt S-Video kabel, hvilket giver et bedre
billede end via Medon sættet, da denne kun understøtter composite.
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"