Indstille tvout opløsning uafhængigt af tv~
Fra : Flare

Dato : 18-10-03 15:59

Kan dette lade sige gøre på et Readon 9800 pro med cat.driver 3.7?

Jeg kører i 1280 * 1024 på min fladskærm. Men for at får tvout ned i 800x600
som er det maximale mit fjernsyn kan klare uden at lave, skal jeg sætte min
primære skræm til 1024 * 768.

Det er jo helt til grin, så det er sikkert bare mig der ikke fater at sætte
det op.

Håber nogen der har nogle inputs så jeg kan få det rigtige output :)

Mvh
Anders

Fra : Flare

Dato : 18-10-03 16:03

> Kan dette lade sige gøre på et Readon 9800 pro med cat.driver 3.7?

Mente desvæere kun 9600 pro hvis det har noget at sige.

Anders

Fra : Bernhard Ege

Dato : 18-10-03 16:59

"Flare" <plzAksForIt@theNG.spam> wrote in message

> Mente desvæere kun 9600 pro hvis det har noget at sige.

Tror ikke der er en forskel. Anyways, med mit 9700 kort gør jeg det at
jeg benytter windows extended desktop når jeg vil bruge tv-out. På den
måde kan jeg styre opløsningen fuldstændig uafhængig på monitor og
tv-out. Jeg kører 1600x1200 på monitor samtidig med at jeg kører 800x600
(inkl overscan) på tv-out.

Jeg skal dog selv hive video player applikationen over på den extendede
desktop, men det generer mig nu ikke det store. Jeg slipper i det
mindste for at windows flytter på alle mine ikoner på min desktop (skærm
1).

mvh Bernhard

Fra : Flare

Dato : 18-10-03 17:05

> Jeg skal dog selv hive video player applikationen over på den extendede
> desktop, men det generer mig nu ikke det store. Jeg slipper i det
> mindste for at windows flytter på alle mine ikoner på min desktop (skærm

Se det havde jeg også tænkt på. Men jeg gide jo ikke kun se billedet i et
vindue på fjernsynet. Men når men kører fullscreen så virket det ikke helt
efter hensigten...

Hvordan flytter du din film over på extended desktop, samtidig med at det
fylder hele skærmen?

Mvh
Anders

Fra : Bernhard Ege

Dato : 18-10-03 18:21

> [...]
helt
> efter hensigten...
>
> Hvordan flytter du din film over på extended desktop, samtidig med at

Jeg flytter vinduet med filmen som jeg flytter alle andre vinduer. Jeg
hiver det blot ud over kanten til højre hvor tv-out desktoppen er
placeret (kan også være placeret til venstre for den primære skærm).

Når jeg har placeret f.eks. windvd eller hvilken som helst anden
application på tv-out desktoppen (skærm nr 2) så kan jeg maksimere
vinduet eller vælge fullscreen og den fylder hele tv-out opløsningen som
er 800x600. Jeg har dog slået det er fullscreen overlay i ati driveren
fra så det ikke forstyrrer.

mvh Bernhard