Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
3DMark og directX 9
Fra : Kim Larsen

Dato : 17-10-03 19:58

Hej i gruppen

Jeg har hentet 3Dmark 2001SE og ville prøve at køre den, men jeg får
beskeden at jeg skal installere DirectX 8.1, men jeg har 9.0 på min maskine,
det kan vel ikke være rigtigt at man skal hive noget gammelt ind på maskinen
for at få programmet til at køre ?
Findes der en opdatering eller patch eller noget andet til at få den til at
køre med 9.0 ?

Kim Larsen

--
Det kan være dyrt at købe billigt, og det kan være billigt at købe dyrt.

Fra : Allan / Kolding

Dato : 17-10-03 20:28

Direx 8,1 burde være understøttet af 9,0,
Har du hentet alle update hos MS.
Ellers kan du hente directX her.

http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=en&categoryid=2

Anbefaler 9b slutbruger, så burde 8,1 også være der.
Men alm Windows update burde være nok.

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-10-03 20:31

"Kim Larsen" <mythos42@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> ind på maskinen for at få programmet til at køre ?
> Findes der en opdatering eller patch eller noget andet til at få den

Svaret finder du nemt og bekvemt på Madonions FAQ supportside (dem der har
lavet 3dmark)

http://shor.ter.dk/242380938

--
Bjarke Andersen

Fra : SA

Dato : 17-10-03 23:37

> Svaret finder du nemt og bekvemt på Madonions FAQ supportside (dem der har
> lavet 3dmark)
>
> http://shor.ter.dk/242380938

Er ligeså nemt at linke til den patch du skal bruge:
http://www.futuremark.com/download/?3dmark2001patch.shtml

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-10-03 03:19

"SA" <soren@SLETDETTElerskov-andersen.dk> crashed Echelon writing

> Er ligeså nemt at linke til den patch du skal bruge:
> http://www.futuremark.com/download/?3dmark2001patch.shtml

Jeg skal skam ikke bruge nogen patch, så måske du skulle post den under
spørger :)

--
Bjarke Andersen

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-10-03 07:47

Jeg har fået fat i det jeg skal bruge, tak for hjælpen alle sammen

Kim Larsen