AGP Port
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 16-10-03 20:32

Er der nogen måde man kan se/checke/undersøge/whatever, om man har
problemer med sin AGP port?
Sagen er, at jeg har et AGP grafikkort jeg ikke kan få til at virke, og før
jeg prøver at checke kortet på en vens PC, og før jeg evt. sender kortet
retur til forhandleren, ville jeg da lige prøve og se, om det skulle være
AGP porten der er problemet.
Jeg har WinXP Pro og et ECS K7S5A bundkort.

Mvh. Jan

Fra : Zulu

Dato : 16-10-03 20:47

"Jan Allan Andersen" <nospam_akker@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> AGP porten der er problemet.
> Jeg har WinXP Pro og et ECS K7S5A bundkort.

Prøv din vens kort i dit mb.

Zulu

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-10-03 22:13

> [...]
> AGP porten der er problemet.
> Jeg har WinXP Pro og et ECS K7S5A bundkort.

Hvad siger din BIOS, er den sat rigtigt op ?

Kim Larsen

Fra : LC

Dato : 16-10-03 22:58

Tryk gfx kortet ordentlig ned i AGP soklen de er lidt stramme på K7S5A

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 18-10-03 15:39

On Thu, 16 Oct 2003 21:32:04 +0200, Jan Allan Andersen wrote:

> [...]
> AGP porten der er problemet.
> Jeg har WinXP Pro og et ECS K7S5A bundkort.

Jeg kom til at tænke på (noget tid siden jeg sidst rodede med kortet), at
kortet jo rent faktisk bliver genkendt når jeg installere det - Men funker
gør det ikke!
Men det må vel egentligt betyde, at AGP porten virker, at kortet virker og
at kortet er sat ordentligt ned i AGP porten - Det må simpelthent være
noget i systemet der forhindrer kortet i at virke, eller hvad?

Mvh. Jan