Diagnostik?
Fra : Klaus

Dato : 29-10-03 15:38

Hej NG
Hvad er dette som popper op på min skærm. Kan det teste mit system eller er
det bare endnu en reklame.
http://image73.eguard.com/sharewareonline/21464-0/share-061803-pua-4.html
http://adserver.sharewareonline.com/adserver/MemTurbo/Gator/Landing/landingf
rame-mem2.asp?ginternational
På forhånd tak.

Mvh
Klaus

Fra : Thomas Madsen

Dato : 29-10-03 15:49

Klaus skrev:

> Hvad er dette som popper op på min skærm. Kan det teste mit system
> eller er det bare endnu en reklame.

Det har ikke ret meget med hardware at gøre i hvert tilfælde, men
prøv at hente Adaware og scan systemet igennem.

<http://www.lavasoft.de/software/adaware/>.

Madsen.

Fra : Christian Spøer

Dato : 29-10-03 16:18

> Hvad er dette som popper op på min skærm. Kan det teste mit system eller
> [...]

Det er Gator... Så se at få det fjernet. evt. med adaware, ellers er det
bare at gennemsøge registry. Søg på Gator og slet det hele.
Desuden er der noget "adserver". Og et dårligt navn: MemTurbo... Har ingen
gang klikket på linket, det kan være det spreder sig.

> På forhånd tak.

Selv tak

Mvh
Christian