Headset - bedst til gri.. øeh prisen
Fra : Jens Gregersen

Dato : 28-10-03 22:13

Hej

Jeg skal til min bror købe et headset i gave. Jeg har selv dette: <URL:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384667914> og er
egentlig fint tilfreds med det. Jeg har også haft et Microsoft (Plantronics)
og det virkede egentlig mere lækkert forstået på den måde at det var "let" i
designet - ikke så prangende: <URL:
http://www.microsoft.com/hardware/sidewinder/GameVoice.asp>

Så jeg tror at det skal være noget i den stil. Altså ikke et par kæmpe
bøffer med superbass og x-tra ZounD-gøgl!

Så er der nogen af jer, der har erfaring med nogle som ville være et godt
køb. Han er ikke typen, der vil bruge det til at høre 7 timers musik om
dagen. Det primære formål med dem er til brug i skype.

Prislejet er 300,- / allermax 400,- men så skal der også virkelig nogle
superlativer på

--
Jens Gregersen
9670 Løgstør

Fra : Christoffer

Dato : 28-10-03 22:30

"Jens Gregersen" <jgFLODHEST@stofanet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg skal til min bror købe et headset i gave. Jeg har selv dette: <URL:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384667914>

Jeg har Plantronics .Audio 90 Headset og det er jeg i det store hele godt
tilfreds med. Jeg har dog oplevet at der i venstre del af headsetet kommer
en vibrerende lyd når der blevet spillet meget dybe baslyde, men det er ikke
noget jeg lægger meget mærke til. Det er mit første headset så jeg har ikke
noget at sammenligne med, men det er ihvertfald det headset som jeg kender
flest gamere der har, og så synes jeg det er flot designet, let så man ikke
bliver træt af at have det på, og en god pasform. Så helt klart et headset
der skal overvejes. Det koster omkring de 359,- ifølge edbpriser.dk

Mvh
Christian

Fra : Jens Gregersen

Dato : 28-10-03 22:56

> [...]
> have det på, og en god pasform. Så helt klart et headset der skal
> overvejes. Det koster omkring de 359,- ifølge edbpriser.dk

Okay.. Det lyder jo fint. Jeg har nemlig også kigget en del på de
Plantronics, og de ser nemlig lette og rare ud. Så det kommer helt sikkert
med i overvejelsen.

Jeg takker for inputtet.

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Kasper Christensen

Dato : 29-10-03 00:28

> [...]
> Jens Gregersen, 9670 Løgstør
> Fjern dyret ved henvendelse via mail
> Svar venligst under det du citerer og klip det, du ikke svarer på, væk

Jeg har GameVoice og er meget glade for dem. De er lette og har en rigtig
god lyd. Det er for øvrigt Plantronics der laver dem.

Fra : Jens Gregersen

Dato : 29-10-03 00:59

> Jeg har GameVoice og er meget glade for dem. De er lette og har en
> rigtig god lyd. Det er for øvrigt Plantronics der laver dem.

Jeg var også rigtig glade for mine. En rigtig god lyd og dejlige lette. Dog
synes jeg ikke at jeg vil ofre så mange penge på et sådant til ham, når man
også betaler for den dims der.
Og ja, jeg ved at det er Plantronics, der laver dem, så det bliver sikkert
også sådan et jeg vil købe til ham, hvis altså kvaliteten på dem er på fod
med det de lavede til Microsoft.

Fra : Sandholt

Dato : 29-10-03 00:38

> [...]
> dagen. Det primære formål med dem er til brug i skype.
>
> Prislejet er 300,- / allermax 400,- men så skal der også virkelig nogle

Hej

Ved måske at disse går lidt over prislejet (ca. 500), men de får fine
anmeldeser:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1904697891

MVH

Sandholt

Fra : Jens Gregersen

Dato : 29-10-03 00:57

> Ved måske at disse går lidt over prislejet (ca. 500), men de får fine
> anmeldeser:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1904697891

Jeg tror osse de er helt fine, men det er ikke et headset :(
Som du kan se er der ingen mikrofon med. Men ellers tak for tippet.

Fra : Martin Møller

Dato : 29-10-03 22:48

"Jens Gregersen" <jgFLODHEST@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dagen. Det primære formål med dem er til brug i skype.
>
> Prislejet er 300,- / allermax 400,- men så skal der også virkelig nogle

Jeg kan helt klart anbefale Sennheiser PC 140 headset. Det sidder godt og
let på hovedet og det koster under 400 kr.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1904727892

Martin

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-10-03 23:43

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan helt klart anbefale Sennheiser PC 140 headset. Det sidder godt og
> let på hovedet og det koster under 400 kr.
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1904727892

Er de gode nok til at høre musik fra anlægget med? Er de til at holde ud at
have på i timevis? Kan mikrofonen af- og påmonteres alt efter brug?