Problemer med Canon BJC-6100 Printer
Fra : Mads

Dato : 28-10-03 12:07

Hej

Min Canon printer er begyndt at opfører sig underligt.
Når jeg tænder den står den og larmer lidt som den plejer, men derefter
begynder status lampen at blinke orange og der kommer 6 korte bip.
Efter de bip kommer lampen med et grønt blink og 6 korte orange blink. Disse
blink fortsætter i samme mønstre indtil jeg slukker den.
Den reagere ikke når jeg forsøger at printe på den.
Jeg bruger printerens USB port.

Hvad kan fejlne skyldes, og hvordan rettes den?

Venlig Hilsen
Mads

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 16:54

Ifølge manualen, som du åbenbart har glemt t læse i !!!, betyder 6 bip, at der
ikke er installeret printerpatroner. Check om printerpatronerne sidder
rigtigt.

Venlig hilsen
Frank

Fra : Mads

Dato : 28-10-03 21:19

"Frank Andersen gyxi.dk>" <frank002<AT> wrote in message
> Ifølge manualen, som du åbenbart har glemt t læse i !!!, betyder 6 bip, at
der
> ikke er installeret printerpatroner. Check om printerpatronerne sidder
> rigtigt.

Jeg havde faktisk tjekket at printer patroner sad korrekt. Men glemte at
skrive det i beskeden.

Hilsen
Mads

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-03 16:58

OK
Det kunne tyde på, at printeren ikke kan se patronerne. Har du renset
kontakterne? Måske skal der helt nye printerhoveder til.

Mvh.
Frank